DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДЕОКЛУБУ В ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ФАКТОР ЇХ ЕФЕКТИВНОЇ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Гришак, С. М.
dc.contributor.author Гришак, С. Н.
dc.contributor.author Hryshak, S. М.
dc.contributor.author Шабаєва, Н. С.
dc.date.accessioned 2017-11-17T21:58:57Z
dc.date.available 2017-11-17T21:58:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/4751
dc.description Гришак, С. М. Організація Відеоклубу в позанавчальній діяльності студентів як фактор їх ефективної гендерної соціалізації / С. М. Гришак, Н. С. Шабаєва // Ґендерна парадигма освітнього простору / за заг. ред. Т. О. Дороніної. – Кривий Ріг : ВЦ КГПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. – Вип. 1. – С. 59-63. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовується, що Відеоклуб як одна з ефективних форм позанавчальної діяльності студентів є впливовим фактором їх гендерної соціалізації. Це пояснюється тими функціями, які виконує відео- чи кінофільм – пізнавальною, розвивальною, комунікативною, виховною. Визначено соціально-педагогічні вимоги до організації перегляду фільмів та їх змістовного наповнення на засіданнях Відеоклубу (відбір фільмів на основі гендерної проблематики, педагогічний супровід показів, відмінність перегляду від повсякденно-буденного спілкування з телеекраном у домашніх умовах, взаємодія декількох рівнів діалогу, особиста позиція педагога). В статье обосновывается, что Видеоклуб как одна из эффективных форм внеучебной деятельности студентов, является влиятельным фактором их гендерной социализации. Это объясняется теми функциями, которые выполняет видео или кинофильм – познавательной, развивающей, коммуникативной, воспитательной. Определены социально-педагогические требования к организации просмотра фильмов и их содержательному наполнению на заседаниях Видеоклуба (отбор фильмов на основе гендерной проблематики, педагогическое сопровождение показов, отличие просмотров от обыденного общения с телеэкраном в домашних условиях, взаимодействие различных уровней диалога, личная позиция педагога). The article proves that Video Club as one of the effective forms of extracurricular activities for students is an influential factor of their gender socialization, because of functions that a video or a movie performs: cognitive, development, communicative, educational ones. The socio-pedagogical requirements for the organization of film screening and the information content of films at the meetings of the Video Club are defined. They are selection of the films on the basis of gender problems, educational support of the shows, variation from everyday communication with the TV screens at home, the interaction of different levels of dialogue, personal position of the teacher. uk_UA
dc.subject позанавчальна діяльність uk_UA
dc.subject Відеоклуб uk_UA
dc.subject відео- та кінофільми uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні вимоги
dc.subject гендерна соціалізація
dc.subject ідея гендерної рівності
dc.subject внеучебная деятельность
dc.subject Видеоклуб
dc.subject видео и кинофильмы
dc.subject социальнопедагогические требования
dc.subject гендерная социализация
dc.subject идея гендерного равенства
dc.subject extracurricular activities
dc.subject a Video Club
dc.subject videos and movies
dc.subject socio-pedagogical requirements
dc.subject gender socialization
dc.subject gender equality ide
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДЕОКЛУБУ В ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ФАКТОР ЇХ ЕФЕКТИВНОЇ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative ОРГАНИЗАЦИЯ ВИДЕОКЛУБА ВО ВНЕУЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ КАК ФАКТОР ИХ ЭФФЕКТИВНОЙ ГЕНДЕРНОЙ СОЦИАЛИЗАЦИИ uk_UA
dc.title.alternative ORGANIZATION OF VIDEO CLUB IN STUDENTS’ EXTRA-CURRICULAR ACTIVITIES AS A FACTOR OF THEIR EFFECTIVE GENDER SOCIALIZATION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account