DSpace Repository

МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ В КОНТЕКСТІ ПРАКСЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ

Show simple item record

dc.contributor.author Коробова, І. В.
dc.contributor.author Korobova, I. V.
dc.date.accessioned 2017-11-10T12:18:23Z
dc.date.available 2017-11-10T12:18:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/4452
dc.description Коробова, І. В. Методична діяльність учителя фізики в контексті праксеологічного підходу / І. В. Коробова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко – Чернігів : ЧНПУ, 2014. – Вип. 116. - С. 58-61. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено особливості та структуру методичної діяльності учителя з позиції праксеологічного підходу. In the article features and structure of methodical activity of teacher are certain from position of practical approach. uk_UA
dc.subject праксеологія, методична діяльність, доцільність, раціональність, ефективність. uk_UA
dc.subject praxis, methodical activity, expediency, rationality, efficiency. uk_UA
dc.title МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ В КОНТЕКСТІ ПРАКСЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ uk_UA
dc.title.alternative METHODICAL ACTIVITY OF TEACHER OF PHYSICS IS IN CONTEXT OF PRACTICAL APPROACH uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account