DSpace Repository

Роль спецкурсу «Фрактали в математиці» у професійній підготовці майбутніх вчителів математики

Show simple item record

dc.contributor.author Котова, О. В.
dc.date.accessioned 2017-10-13T10:01:56Z
dc.date.available 2017-10-13T10:01:56Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3898
dc.description Котова, О. В. Роль спецкурсу «Фрактали в математиці» у професійній підготовці майбутніх вчителів математики / О. В. Котова // Науковий вісник Ужгородського Національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота : зб. наук. праць. - Ужгород : Ужгородський національний університет, 2013. - Вип. № 26. - С. 106-107. uk_UA
dc.description.abstract Підвищення якості підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ є однією із необхідних передумов ефективності сучасної освіти в цілому. Спецкурси сприяють активності студен- тів у навчальному процесі, стимулюють їх до набуття на- лежних навичок дослідницької роботи. Програми спецкурсів розробляються з метою ефективності фахової орієнтації в навчальному процесі вищих навчальних закладів. У статті розглядаються нові методичні ідеї, пов'язані із творчо спря- мованим викладанням елементів сучасної математики у вузі, визначається роль спецкурсу “Фрактали в математиці” у системі навчального процесу, спрямованого на сучасні вимо- ги до підготовки майбутніх вчителів. Повышение качества подготовки будущих специалистов в высших учебных заведениях является одной из необходимых предпосылок эффективности современного образования в целом. Спецкурсы способствуют активности студентов в учебном процессе, стимулируют их к приобретению навычек в исследовательской работе. Программы спецкурсов разрабатываются с целью повышения эффективности профессиональной ориентации в учебном процессе высших учебных заведений. В статье рассматриваются новые методические идеи, связанные с творчески направленным преподаванием элементов современной математики в вузе, определяется роль спецкурса “Фракталы в математике” в системе учебного процесса, направленного на современные требования к подготовки будущих учителей. Improving the quality of training of future professionals in higher education is a prerequisite for the effectiveness of modern education in general. Courses help students in active learning process, encourage them to purchase navychek in research. Program of specialized courses are designed to improve career guidance in the learning process in higher education. The article discusses the new methodological ideas to creatively directed teaching elements of modern mathematics in high school, the role of the special course “Fractals in mathematics” in the system of educational process aimed at the modern requirements for the preparation of future teachers. uk_UA
dc.subject професійна підготовка, спецкурс, курс за вибором, фрактальний аналіз, фрактальна геометрія uk_UA
dc.subject профессиональная подготовка, спецкурс, курс по выбору, фрактальный анализ, фрактальная геометрия. uk_UA
dc.subject training, special courses, elective courses, fractal analysis, fractal geometry. uk_UA
dc.title Роль спецкурсу «Фрактали в математиці» у професійній підготовці майбутніх вчителів математики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account