dc.contributor.author |
Гончаренко, Т. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-04T08:12:06Z |
|
dc.date.available |
2017-09-04T08:12:06Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3432 |
|
dc.description |
Гончаренко, Т. Л. Системний підхід до проектування навчального процесу з фізики / Т. Л. Гончаренко // Науковий вісник Ужгородського нац. ун-ту. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. – Ужгород : Вид-во УжНУ
«Говерла», 2011. – № 22. – С. 24-27. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається системний підхід до проектування навчального процесу з фізики. Наводяться результати аналізу навчального процесу як системного об’єкту. В статье рассматривается системный поход к проектированию учебного процесса по физике. Приводятся результаты анализа учебного процесса как системного объекта. In article discusses issues associated with the systems thinking to the design of the learning process in physics. The results of the analysis of the educational process as a system object. |
uk_UA |
dc.subject |
Педагогічне проектування, навчальний процес з фізики, системний підхід, вчителі фізики, майбутні вчителі фізики. |
uk_UA |
dc.subject |
Педагогическое проектирование, учебный процесс по физике, системный подход, учителя физики, будущие учителя физики. |
uk_UA |
dc.subject |
Pedagogical design, educational process in physics, Systems thinking, physics teacher, future physics teachers |
uk_UA |
dc.title |
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИКИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |