DSpace Repository

АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Гончаренко, Т. Л.
dc.contributor.author Goncharenko, T. L.
dc.date.accessioned 2017-08-31T12:52:44Z
dc.date.available 2017-08-31T12:52:44Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/3390
dc.description Гончаренко, Т. Л. Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти / Т. Л. Гончаренко // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманов. Серія : Пед. науки. – 2012. – Вип. 32. – С. 52-58. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються питання, пов’язані з аналізом акмеологічного підходу як психолого-педагогічної основи формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти. Визначено поняття професіоналізм, його структура, етапи та рівні. В статье рассматриваются вопросы, связанные с анализом акмеологического подхода как психолого-педагогической основы формирования готовности учителя физики к проектированию учебного процесса в системе последипломного образования. Определено понятие профессионализм, его структура, этапы и уровни. Ключевые слова: акмеологический подход, учителя физики, проектирование учебного процесса. The article discusses issues related to the analysis acmeological approach both psychological pedagogical foundations in the formation of readiness for the design of the educational process in the system of postgraduate education of teachers of physics. The concept of professionalism, its structure, stages and levels. uk_UA
dc.subject акмеологічний підхід uk_UA
dc.subject вчителі фізики uk_UA
dc.subject проектування навчального процесу uk_UA
dc.subject акмеологический подход
dc.subject учителя физики
dc.subject проектирование учебного процесса
dc.subject acmeological approach
dc.subject a teacher of physics
dc.subject engineering educational process
dc.title АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.title.alternative АКМЕОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ФОРМИРОВАНИЮ ГОТОВНОСТИ УЧИТЕЛЯ ФИЗИКИ К ПРОЕКТИРОВАНИЮ УЧЕБНОГО ПРОЦЕCСА В СИСТЕМЕ ПОСЛЯДИПЛОМНОГО ОБРАЗОВАНИЯ uk_UA
dc.title.alternative ACMEOLOGICAL APPROACH TO THE FORMATION OF READINESS FOR THE DESIGN OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN THE SYSTEM OF POSTGRADUATE EDUCATION OF TEACHERS OF PHYSICS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account