DSpace Repository

ФІЛОСОФСЬКА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОСВІТИ, ЯК СОЦІАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ ВІДТВОРЕННЯ ПЕВНОГО ТИПУ ЛЮДСЬКОЇ СУБ’ЄКТИВНОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Костючков, С. К.
dc.date.accessioned 2017-07-11T11:15:36Z
dc.date.available 2017-07-11T11:15:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/3226
dc.description Костючков, С. К. ФІЛОСОФСЬКА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОСВІТИ, ЯК СОЦІАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ ВІДТВОРЕННЯ ПЕВНОГО ТИПУ ЛЮДСЬКОЇ СУБ’ЄКТИВНОСТІ / С. К. Костючков // Іноваційний розвиток вищої освіти : глобальний та національний виміри змін : матер. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 26-27 березня 2015 р.) / Сумський держ. пед. ун-т. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. - С. 24-27. uk_UA
dc.title ФІЛОСОФСЬКА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОСВІТИ, ЯК СОЦІАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ ВІДТВОРЕННЯ ПЕВНОГО ТИПУ ЛЮДСЬКОЇ СУБ’ЄКТИВНОСТІ uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account