dc.contributor.author |
Бабатіна, С. І. |
|
dc.contributor.author |
Бабатина, С. И. |
|
dc.contributor.author |
Babatina, S. I. |
|
dc.date.accessioned |
2014-10-15T06:42:40Z |
|
dc.date.available |
2014-10-15T06:42:40Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/250 |
|
dc.description |
Бабатіна, С. І. Психологічна структура темпоральності у студентів різного віку / С. І. Бабатіна // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 12, Психологічні науки : зб. наукових праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. – № 37 (61). – С. 257–261. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються результати дослідження взаємозв'язків між показниками темпоральності у студентів різного віку. Встановлено, що у студентів п'ятого курсу структура темпоральності є більш структурованою та організованою. Емпірично досліджено базові показники темпоральності студентів першого і п'ятого курсів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассматриваются результаты исследования взаимосвязей между показателями темпоральности у студентов разного возраста. Установлено, что у студентов пятого курса структура темпоральности является более структурированной и организованной. Эмпирически исследованы базовые показатели темпоральности студентов первого и пятого курсов. |
|
dc.description.abstract |
The research results of the interactions between temporality indicators of students of all ages are considered in the article. It was established that the fifth-year students had more structured and organized temporality structure. The basic indicators of the first-year and the fifth-year students’ temporality are empirically analyzed. |
|
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
показники темпоральності студентів |
uk_UA |
dc.subject |
структурна організація темпоральності |
uk_UA |
dc.subject |
переживання часу |
uk_UA |
dc.subject |
часові децентрації |
uk_UA |
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
показатели темпоральности студентов |
uk_UA |
dc.subject |
структурная организация темпоральности |
uk_UA |
dc.subject |
переживание времени |
uk_UA |
dc.subject |
временные децентрации |
uk_UA |
dc.subject |
student |
uk_UA |
dc.subject |
temporality indicators of students |
uk_UA |
dc.subject |
structural organization of temporality |
uk_UA |
dc.subject |
experience of time |
uk_UA |
dc.subject |
time decentrations |
uk_UA |
dc.title |
Психологічна структура темпоральності у студентів різного віку |
uk_UA |