dc.contributor.author |
Стеценко, Н. М. |
|
dc.contributor.author |
Stetsenko, N. M. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-24T14:19:33Z |
|
dc.date.available |
2016-11-24T14:19:33Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/2185 |
|
dc.description |
Стеценко, Н. М. Джерелознавство як теоретична база історико - педагогічного дослідження. / Н. М. Стеценко // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць ; гол. ред. І. М. Шоробура. –Хмельницький : ХДПА, 2013. – Вип. 15. – С. 679-682. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто загальні питання джерелознавства як окремої галузі
історичної науки. Наведено основні визначення понять “історичне джерело”, яке
розглядається як носій історичної інформації, що виник як продукт розвитку
природи і людини й відбиває той чи інший бік людської діяльності та “історико-
педагогічне джерело”, яке трактується як пам’ятка духовної і матеріальної
культури, що відображає людську діяльність. Представлено умовну класифікацію
історичних, історико-педагогічних джерел. Висвітлено етапи вивчення історико-
педагогічних джерел, які передбачають їх класифікацію за відповідними
параметрами; джерелознавчий аналіз, в ході якого оцінюються потенційні
можливості даного джерела для отримання необхідної інформації;
джерелознавчий синтез, результатом якого є визначення значущості інформації
про минуле для сучасності. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены общие вопросы источниковедения как отдельной
отрасли исторической науки. Приведены основные определения понятий
“исторический источник” “историко-педагогический источник”. Представлено
условную классификацию исторических, историко-педагогических источников.
Раскрыто этапы изучения историко- педагогических источников: классификация,
анализ, синтез. |
|
dc.description.abstract |
The fundamental characteristics of the term “historical and historicalpedagogical
sources” are developed in the article. The article deals with conditional
classification of historical and historical-pedagogical sources. General features of
sources of history and history of pedagogic are cleared up. |
|
dc.subject |
джерелознавство |
uk_UA |
dc.subject |
історичне джерело |
uk_UA |
dc.subject |
історико-педагогічне джерело |
uk_UA |
dc.subject |
класифікація |
uk_UA |
dc.subject |
види джерел |
uk_UA |
dc.subject |
источниковедение |
uk_UA |
dc.subject |
исторический источник |
uk_UA |
dc.subject |
историко- педагогический источник |
uk_UA |
dc.subject |
классификация |
uk_UA |
dc.subject |
виды источников |
uk_UA |
dc.subject |
classification |
uk_UA |
dc.subject |
type of sources |
uk_UA |
dc.subject |
historical and historical-pedagogical sources |
uk_UA |
dc.title |
Джерелознавство як теоретична база історико - педагогічного дослідження |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Источниковедение как теоретическая база историко- педагогического исследования |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Historiography sources as a base of historical and pedagogical research |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |