DSpace Repository

Джерелознавство як теоретична база історико - педагогічного дослідження

Show simple item record

dc.contributor.author Стеценко, Н. М.
dc.contributor.author Stetsenko, N. M.
dc.date.accessioned 2016-11-24T14:19:33Z
dc.date.available 2016-11-24T14:19:33Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/2185
dc.description Стеценко, Н. М. Джерелознавство як теоретична база історико - педагогічного дослідження. / Н. М. Стеценко // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць ; гол. ред. І. М. Шоробура. –Хмельницький : ХДПА, 2013. – Вип. 15. – С. 679-682. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто загальні питання джерелознавства як окремої галузі історичної науки. Наведено основні визначення понять “історичне джерело”, яке розглядається як носій історичної інформації, що виник як продукт розвитку природи і людини й відбиває той чи інший бік людської діяльності та “історико- педагогічне джерело”, яке трактується як пам’ятка духовної і матеріальної культури, що відображає людську діяльність. Представлено умовну класифікацію історичних, історико-педагогічних джерел. Висвітлено етапи вивчення історико- педагогічних джерел, які передбачають їх класифікацію за відповідними параметрами; джерелознавчий аналіз, в ході якого оцінюються потенційні можливості даного джерела для отримання необхідної інформації; джерелознавчий синтез, результатом якого є визначення значущості інформації про минуле для сучасності. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены общие вопросы источниковедения как отдельной отрасли исторической науки. Приведены основные определения понятий “исторический источник” “историко-педагогический источник”. Представлено условную классификацию исторических, историко-педагогических источников. Раскрыто этапы изучения историко- педагогических источников: классификация, анализ, синтез.
dc.description.abstract The fundamental characteristics of the term “historical and historicalpedagogical sources” are developed in the article. The article deals with conditional classification of historical and historical-pedagogical sources. General features of sources of history and history of pedagogic are cleared up.
dc.subject джерелознавство uk_UA
dc.subject історичне джерело uk_UA
dc.subject історико-педагогічне джерело uk_UA
dc.subject класифікація uk_UA
dc.subject види джерел uk_UA
dc.subject источниковедение uk_UA
dc.subject исторический источник uk_UA
dc.subject историко- педагогический источник uk_UA
dc.subject классификация uk_UA
dc.subject виды источников uk_UA
dc.subject classification uk_UA
dc.subject type of sources uk_UA
dc.subject historical and historical-pedagogical sources uk_UA
dc.title Джерелознавство як теоретична база історико - педагогічного дослідження uk_UA
dc.title.alternative Источниковедение как теоретическая база историко- педагогического исследования uk_UA
dc.title.alternative Historiography sources as a base of historical and pedagogical research uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account