DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ ЗМІСТОВІ ПАРАМЕТРИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ САМООЦІНКИ ТА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Ходус, К. С.
dc.date.accessioned 2024-05-06T17:36:38Z
dc.date.available 2024-05-06T17:36:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/19397
dc.description Ходус, К. С. Психологічні змістові параметри взаємозв’язку самооцінки та емоційного інтелекту осіб юнацького віку / К. С. Ходус // Соціально-психологічні технології розвитку особистості: зб. наук. праць за матеріалами ІХ Усеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Соціально-психологічні технології розвитку особистості» (м. Івано-Франківськ, 05 квітня 2024 р.) [Електронний ресурс] / ред. колегія: І. Р. Крупник, І. С. Попович, О. В. Шелестова, Н. І. Тавровецька, (відп. за випуск) та ін.: Херсон ‒ Івано-Франківськ: ХДУ, 2024. – С. 148-153. uk_UA
dc.description.abstract Постановка проблеми. Висока динамічність змін сучасного суспільства зумовлює цілу низку вимог до життєдіяльності осіб юнацького віку. Важливими складовими успішного функціонування та адаптування до нових умов є розвинені самооцінка і рівень емоційного інтелекту суб’єкта. Значущість означених психологічних конструктів не обмежується лише впливом на формування психологічних структур особистості, вона також проявляється в успішності параметрів діяльності, яку реалізує особа юнацького віку. Розвинена здатність до розуміння власних емоцій, почуттів, управління емоційним станом, трактування емоцій інших та наявність вміння адекватно оцінювати свої можливості сприяє ефективнішому розв’язанню конфліктних ситуацій, конструктивному міжособистісному спілкуванню та повній реалізації власного потенціалу. uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ ЗМІСТОВІ ПАРАМЕТРИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ САМООЦІНКИ ТА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account