DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ ДИСЦИПЛІН ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Крупник, І. Р.
dc.date.accessioned 2024-05-06T16:17:36Z
dc.date.available 2024-05-06T16:17:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/19381
dc.description Крупник, І. Р. Особливості викладання у дистанційному форматі дисциплін фахового спрямування / І. Р. Крупник // Соціально-психологічні технології розвитку особистості: зб. наук. праць за матеріалами ІХ Усеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Соціально-психологічні технології розвитку особистості» (м. Івано-Франківськ, 05 квітня 2024 р.) [Електронний ресурс] / ред. колегія: І. Р. Крупник, І. С. Попович, О. В. Шелестова, Н. І. Тавровецька, (відп. за випуск) та ін.: Херсон ‒ Івано-Франківськ: ХДУ, 2024. – С. 81-85. uk_UA
dc.description.abstract Можливості віддаленої взаємодії в освітньому процесі були об'єктом досліджень і раніше, але важливість наукових вивчень в цьому напрямку значно зросла, спочатку через епідеміологічну ситуацію у всьому світі, а потім в зв'язку із повномасштабною війною. На теперішній час активно використовується змішаний формат у більшості регіонів країни, коли частина освітнього процесу активно реалізовується через застосунки для відеозв’язку: Zoom, Meet Now, Google Classroom, Google Meet, Microsoft Teams, Kahoot тощо. При цьому освітній процес у районах тимчасової окупації або у зоні бойових дій продовжує залишатись виключно дистанційним. uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ ДИСЦИПЛІН ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account