DSpace Repository

РОЛЬ АЛГЕБРАЇЧНОГО АПАРАТУ У РОЗВИВАЛЬНИХ ІГРАХ

Show simple item record

dc.contributor.author Коршун, Ю. К.
dc.date.accessioned 2024-02-06T20:25:55Z
dc.date.available 2024-02-06T20:25:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/19232
dc.description Коршун, Ю. К. Роль алгебраїчного апарату у розвивальних іграх = The role of the algebraic apparatus in developmental games: кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. К. Коршун; наук. керівник доктор ф.-м.н, професор О. Г. Савченко; Міністерство освіти і науки України; Херсонський держ. ун-т, Ф-т комп’ютерних наук, фізики та математики, Кафедра алгебри, геометрії та математичного аналізу. – Херсон : ХДУ, 2023. – 46 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі висвітлено роль використання алгебраїчного апарату в розвивальних іграх та аналізується ефективність застосування технології ігор з алгебраїчною методологією у шкільній програмі старшої школи. Проведено аналіз відповідної психолого-педагогічної та науково-методичної літератури. / The article highlights the role of the use of algebraic apparatus in educational games and analyzes the effectiveness of the application of the technology of games with algebraic methodology in the school curriculum of high school. The analysis of the relevant psychological-pedagogical and scientific-methodical literature is carried out. uk_UA
dc.subject алгебраїчний апарат uk_UA
dc.subject розвиваючі ігри uk_UA
dc.subject алгебраїчні методи uk_UA
dc.subject методології uk_UA
dc.subject старша школа uk_UA
dc.subject методичні особливості uk_UA
dc.subject algebraic apparatus uk_UA
dc.subject educational games uk_UA
dc.subject algebraic methods uk_UA
dc.subject methodologies uk_UA
dc.subject high school uk_UA
dc.subject methodological features uk_UA
dc.title РОЛЬ АЛГЕБРАЇЧНОГО АПАРАТУ У РОЗВИВАЛЬНИХ ІГРАХ uk_UA
dc.title.alternative THE ROLE OF THE ALGEBRAIC APPARATUS IN DEVELOPMENTAL GAMES uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account