DSpace Repository

ВПЛИВ БІОФІЛОСОФСЬКОГО ЗНАННЯ НА ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ТА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Костючков, С.
dc.contributor.author Коршун, Т.
dc.contributor.author Швець, Т.
dc.contributor.author Коваль, В.
dc.contributor.author Волошин, О.
dc.contributor.author Kostiuchkov, S.
dc.contributor.author Korshun, Т.
dc.contributor.author Shvets, Т.
dc.contributor.author Koval, В.
dc.contributor.author Voloshyn, О.
dc.date.accessioned 2024-01-30T04:58:47Z
dc.date.available 2024-01-30T04:58:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/19154
dc.description Костючков, С., Коршун, Т., Швець, Т., Коваль, В., Волошин, О. Вплив біофілософського знання на особистісний розвиток та формування гуманістичного світогляду у майбутніх викладачів фізичної культури в університетах україни / С. Костючков, Т. Коршун, Т. Швець, В. Коваль, О. Волошин // REVISTA INCLUSIONES. 2020. Вип. 7 № 4 OCTUBRE/DICIEMBRE. РР. 179-193. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення ступеня кореляції між викладанням біофілософії у комплексі соціогуманітарних дисциплін та формуванням гуманістичного світогляду у майбутніх викладачів фізичної культури в університетах України. Матеріали: використано метод аналізу літературних джерел, метод фокус-групового дослідження, математична статистика. Запропоновано програму навчальної дисципліни «Основи біофілософії» для факультетів фізичної культури та спорту, засновану на біофілософській концепції освіти, розробленій одним з авторів та яка знайшла своє місце в системі вищої освіти сучасної України. Результати дослідження дозволяють внести корективи до обсягу та змісту комплексу соціогуманітарних дисциплін, що викладаються майбутнім викладачам фізичної культури в університетах сучасної України. The goal of the research is to determine the degree of correlation between the teaching of biophilosophy in the complex of socio-humanistic disciplines and the formation of future Physical Education teachers’ humanistic world view in the universities of Ukraine. Materials: the method of scientific sources analysis, the method of focus group research, and mathematical statistics have been applied. The proposed syllabus of the discipline “Fundamentals of Biophilosophy” for the faculties of Physical Education and Sport is based on the biophilosophical concept of education developed by one of the authors and settled in the higher education system of modern Ukraine. The results of the research offer the possibility to make adjustments to the scope and content of the complex of socio-humanistic disciplines taught to future Physical Education teachers in the universities of modern Ukraine. uk_UA
dc.subject біофілософія uk_UA
dc.subject викладач фізичної культури uk_UA
dc.subject вітоглядні преференції uk_UA
dc.subject особистісна біосоціальна компетентність uk_UA
dc.subject педагогічна професійна підготовка uk_UA
dc.subject Biophilosophy uk_UA
dc.subject Physical Education teacher uk_UA
dc.subject World view preferences uk_UA
dc.subject Personality biosocial competence uk_UA
dc.subject Pedagogical professional training uk_UA
dc.title ВПЛИВ БІОФІЛОСОФСЬКОГО ЗНАННЯ НА ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ТА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ uk_UA
dc.title.alternative INFLUENCE OF BIOPHILOSOPHICAL KNOWLEDGE ON PERSONALITY DEVELOPMENT AND HUMANISTIC WORLD VIEW FORMATION OF FUTURE PHYSICAL EDUCATION TEACHERS IN THE UNIVERSITIES OF UKRAINE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account