DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЕТИКЕТ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Баранець, Д. В.
dc.date.accessioned 2024-01-23T07:07:32Z
dc.date.available 2024-01-23T07:07:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/19042
dc.description Баранець, Д. В. Формування уявлень про етикет у дітей дошкільного віку = Formation of images about the etiquette of pre-school age children : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. В. Баранець ; наук. керівник к.пед.н., доцент І. В. Гриценко ; М-во освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний факультет, Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти . – Івано-Франківськ : ХДУ, 2023. – 64 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню питання формування уявлень про етикет у дітей дошкільного віку. Для досягнення поставленої мети нами розглянуто наукову та педагогічну літературу з теми дослідження, що дозволило визначити етикет як сукупність правил, традицій та умовностей, яких прийнято дотримуватись у процесі спілкування та життя між людьми. Визначено що в освітній практиці завдання залучення дітей до етикетних знань та вмінь часто вирішуються формально, шляхом їх прямої трансляції вихованцям та засобами організації репродуктивного виконання цих правил у повсякденному житті. Формування у дітей знань про правила поведінки та відповідних умінь має здійснюватися у процесі цілеспрямованого виховання та в ході організованої соціокультурної практики вихованців. У ході роботи над дослідженням було визначено критерії, показники та рівні сформованості уявлень дітей дошкільного віку про етикет. Результатом дослідження, засвідчено необхідність педагогічних умов формування уявлень дошкільників про етикет, що реалізовувались у процесі використання таких методів як етична бесіда, дидактична гра, а також спеціально створені проблемні ситуації. Методи демонструють ефективність цілеспрямованої роботи з формування уявлень про етикет у дітей дошкільного віку./ Formation of images about the etiquette of pre-school age children. To achieve this goal, we have reviewed the scientific and pedagogical literature on the topic of the study, which allowed us to define etiquette as a set of rules, traditions and conventions that are usually followed in the process of communication and life between people. It has been determined that in educational practice, the task of involving children in etiquette knowledge and skills is often solved formally, by broadcasting them to pupils and by organizing the reproductive implementation of these rules in everyday life. The formation of children's knowledge of the rules of behavior and relevant skills should be carried out in the process of purposeful education and in the course of organized socio-cultural practice of pupils. In the course of the study, the criteria, indicators and levels of formation of preschool children's ideas about etiquette were determined. The results of the study showed the need for pedagogical conditions for the formation of preschoolers' ideas about etiquette, which were realized in the process of using such methods as ethical conversation, didactic game, as well as specially created problem situations. The methods demonstrate the effectiveness of purposeful work on the formation of ideas about etiquette in preschool children. uk_UA
dc.subject етикет uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject етикетні навички uk_UA
dc.subject поведінка uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject формування культури поведінки uk_UA
dc.subject etiquette uk_UA
dc.subject preschool children uk_UA
dc.subject etiquette skills uk_UA
dc.subject behavior uk_UA
dc.subject culture uk_UA
dc.subject formation of behavioral culture uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЕТИКЕТ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.title.alternative FORMATION OF IMAGES ABOUT THE ETIQUETTE OF PRE-SCHOOL AGE CHILDREN uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account