DSpace Repository

ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Стеблецька, К. В.
dc.date.accessioned 2024-01-03T18:52:51Z
dc.date.available 2024-01-03T18:52:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/18852
dc.description Стеблецька, К. В. Психофізіологічні показники когнітивних процесів у молодших школярів = The psychophysiological indicators of cognitive processes in primary school children / К. В. Стеблецька ; наук. керівник к.б.н., доцент С. П. Бесчасний ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т біoлoгії, географії та екології, Кафедра біології людини та імунології. – Херсон : ХДУ, 2022. – 49 с uk_UA
dc.description.abstract В роботі досліджується стан психофізіологічних показників уваги, розумової працездатності, пам’яті на різномодальні стимули та розвиток здатності до планування та виконання завдань у молодших школярів. Показано, що тотальні зміни життя, зміни форми освітнього процесу, гострий та хронічний стрес, визначають особливості окремих показників пам’яті і уваги у молодших школярів The work examines the state of psychophysiological indicators of attention, mental capacity, memory for multimodal stimuli, and the development of the ability to plan and perform tasks in younger schoolchildren. It is shown that total changes in life, changes in the form of the educational process, acute and chronic stress, determine the peculiarities of certain indicators of memory and attention in younger uk_UA
dc.subject Когнітивні процеси uk_UA
dc.subject увага uk_UA
dc.subject розумова працездатність uk_UA
dc.subject пам’ять uk_UA
dc.subject здатність до планування uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject Cognitive processes uk_UA
dc.subject attention uk_UA
dc.subject mental capacity uk_UA
dc.subject memory uk_UA
dc.subject ability to plan uk_UA
dc.subject younger schoolchildren uk_UA
dc.title ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ uk_UA
dc.title.alternative THE PSYCHOPHYSIOLOGICAL INDICATORS OF COGNITIVE PROCESSES IN PRIMARY SCHOOL CHILDREN uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account