DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС (НА ПРИКЛАДІ ДОСЛІДЖЕННЯ КУРГАНІВ)

Show simple item record

dc.contributor.author Величко, Н. С.
dc.date.accessioned 2024-01-03T15:31:40Z
dc.date.available 2024-01-03T15:31:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/18837
dc.description Величко, Н. С. Організація проєктної діяльності учнів в позаурочний час (на прикладі дослідження курганів) = Organization of project activities of students in extracurricular time (on the example of researching kurgans): кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Н. С. Величко ; наук. керівник д.б.н., професор І. І. Мойсієнко ; Міністерство освіти і науки; Херсонський держ. ун-т, Ф-т біології, географії та екології, Кафедра ботаніки. Херсон: ХДУ, 2023. 63 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою цієї роботи є розвиток творчих і пізнавальних здібностей учнів, формування конкурентоспроможної особистості шляхом впровадження в навчальний процес проєктної діяльності, пов’язаної з дослідженням курганів. У першому розділі здійснюється аналіз літературних джерел з обраної теми та розкривається загальна характеристика курганів, як об’єктів природничих досліджень, які можуть слугувати відновленню степової рослинності на зруйнованих, антропогенним впливом, ділянках. У другому розділі наводяться особливості флори курганів Київського та Житомирського Полісся, зокрема, описані природні умови Українського Полісся (клімат, рельєф, ґрунтовий покрив, гідрографія, рослинний покрив) та методика польових досліджень його курганів; проведена інвентаризація флори досліджуваних курганних насипів. Третій розділ кваліфікаційної роботи присвячений проєктній діяльності та методиці використання курганів, як об’єктів збереження біологічного різноманіття, у шкільному та позашкільному освітньому процесі. The purpose of this work is the development of creative and cognitive abilities of students, the formation of a competitive personality by introducing project activities related to the study of mounds into the educational process. In the first chapter, the analysis of literary sources on the chosen topic is carried out and the general characteristics of mounds are revealed as objects of natural research that can serve to restore steppe vegetation in areas destroyed by anthropogenic influence. In the second chapter, the peculiarities of the flora of the mounds of Kyiv and Zhytomyr Polyssia are given, in particular, the natural conditions of the Ukrainian Polyssia (climate, relief, soil cover, hydrography, vegetation) and the method of field research of its mounds are described; an inventory of the flora of the studied barrow mounds was carried out. The third section of the qualification work is devoted to the project activity and the method of using mounds as objects of preservation of biological diversity in the school and extracurricular educational process. uk_UA
dc.subject Полісся uk_UA
dc.subject лісова зона uk_UA
dc.subject кургани uk_UA
dc.subject біорізноманіття uk_UA
dc.subject вчені-ботаніки uk_UA
dc.subject флора uk_UA
dc.subject рослинний покрив uk_UA
dc.subject степова рослинність uk_UA
dc.subject біотопи uk_UA
dc.subject POWO uk_UA
dc.subject Vegapp uk_UA
dc.subject проєкт uk_UA
dc.subject iNaturalist uk_UA
dc.subject Polissya uk_UA
dc.subject forest zone uk_UA
dc.subject kurgans uk_UA
dc.subject biodiversity uk_UA
dc.subject botanical scientists uk_UA
dc.subject flora uk_UA
dc.subject vegetation cover uk_UA
dc.subject steppe vegetation uk_UA
dc.subject habitats uk_UA
dc.subject project uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС (НА ПРИКЛАДІ ДОСЛІДЖЕННЯ КУРГАНІВ) uk_UA
dc.title.alternative ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES OF STUDENTS IN EXTRACURRICULAR TIME (ON THE EXAMPLE OF RESEARCHING KURGANS) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account