DSpace Repository

СУТНІСТЬ ТЕОРІЇ КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У НАВЧАННІ ГРАФІЦІ

Show simple item record

dc.contributor.author Саух, К. О.
dc.date.accessioned 2023-12-19T08:04:32Z
dc.date.available 2023-12-19T08:04:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/18752
dc.description Саух, К. О. Сутність теорії конструкторсько-технологічних знань у навчанні графіці / К. О. Саух // Магістерські студії. Альманах / ред. кол. : Д. С. Мальчикова, Т. С. Корнішева. – Херсон ; Івано-Франківськ : ХДУ, 2023. – Вип. 23. – С. 550-555. uk_UA
dc.description.abstract У статті надається визначення сутності теорії конструкторсько- технологічного навчання. Навчання рішенню конструкторсько- технологічних задач, тобто конструюванню та технології, займає важливе місце у професійній підготовці здобувачів вищої освіти. Одним з дійових шляхів розвитку конструкторсько-технологічних знань здобувачів освіти є зближення процесів пізнання й навчання. The article provides a definition of the essence of the theory of design and technological education. Learning how to solve design and technological problems, that is, design and technology, occupies an important place in the professional training of students of higher education. One of the effective ways of developing the design and technological knowledge of education seekers is the convergence of the processes of cognition and learning. uk_UA
dc.subject конструкторсько-технологічне навчання uk_UA
dc.subject конструювання uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.subject технічна творчість людини uk_UA
dc.subject design and technological training uk_UA
dc.subject construction uk_UA
dc.subject technologies uk_UA
dc.subject human technical creativity uk_UA
dc.title СУТНІСТЬ ТЕОРІЇ КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У НАВЧАННІ ГРАФІЦІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account