DSpace Repository

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Корнієнко, Є. В.
dc.date.accessioned 2023-12-16T09:29:58Z
dc.date.available 2023-12-16T09:29:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/18726
dc.description Корнієнко, Є. В.Теоретичні аспекти формування математичних уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту / Є. В. Корнієнко // Магістерські студії. Альманах / ред. кол. : Д. С. Мальчикова, Т. С. Корнішева. – Херсон ; Івано-Франківськ : ХДУ, 2023. – Вип. 23. – С. 218-222. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається психологічні передумови формування математичних уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту, а саме розкриваються особливості сприймання геометричного матеріали, просторових та кількісних уявлень. The article deals with the psychological prerequisites for the formation of mathematical representations in primary school children with intellectual disabilities, namely, the peculiarities of perception of geometric material, spatial and quantitative representations. uk_UA
dc.subject математичні уявлення uk_UA
dc.subject порушення інтелекту uk_UA
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject просторові та кількісні уявлення uk_UA
dc.subject mathematical representations uk_UA
dc.subject intellectual disability uk_UA
dc.subject primary school children uk_UA
dc.subject cognitive activity uk_UA
dc.subject spatial and quantitative representations uk_UA
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account