DSpace Repository

Методика формування лексико-семантичних явищ у молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР)

Show simple item record

dc.contributor.author Глущенко, І. І.
dc.contributor.author Глущенко, И. И.
dc.contributor.author Gluschenko, I. I.
dc.date.accessioned 2016-05-25T12:52:45Z
dc.date.available 2016-05-25T12:52:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1869
dc.description.abstract У статті розглядаються етапи корекційної роботи спрямовані на формування та удосконалення лексико-семантичних явищ у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Відсутність системи лексичних вправ, відірваність від завдань, запропонованих підручником для класів інтенсивної педагогічної корекції (ІПК), ускладнює організацію логопедичної роботи в цьому напрямку. Саме тому ми поставили своїм завданням дати конкретні рекомендації щодо роботи над засвоєнням лексико-семантичних явищ на логопедичних заняттях. Для реалізації цих напрямків використовувалися різноманітні, відомі в практиці логопедії, завдання. Запропоновані корекційні вправи, які виконувались протягом усіх етапів навчання, сприяють розумінню семантичного змісту понять, збагаченню словникового запасу школярів, розвиткові операції порівняння, які забезпечують формування лексичних узагальнень більш високого рівня. Підбираючи мовленнєвий матеріал, ми спиралися на зміст підручників для 1 класу ІПК, що має великі можливості у розв'язанні визначених корекційних завдань. В статье рассматриваются этапы коррекционной работы, направленные на формирование и совершенствование лексико-семантических процессов у младших школьников с задержкой психического развития. Отсутствие системы лексических упражнений, оторванность от заданий предоставленных учебником для классов интенсивной педагогической коррекции (ИПК) усложняет организацию логопедической работы в этом направлении. Исходя из этого мы поставили себе задание предоставить конкретные рекомендации по роботе над усвоением лексико-семантических процессов на логопедических занятиях. Для реализации этих направлений использовались разнообразные, известные в практике логопедии, задания. Предложенные коррекционные упражнения, которые используются на протяжении всех этапов обучения, способствуют пониманию семантического содержания понятий, обогащению словарного запаса школьников, развитию операции сравнения, которые обеспечивают формирование лексических обобщений более высокого порядка. Подбирая речевой материал, мы опирались на содержание учебников для 1 класса ИПК, которые дают большие возможности в решении поставленных коррекционных заданий. The article deals with the stage of correctional work aimed at forming and improvement of the lexicalsemantic phenomena in primary school children with mental retardation. Absence of the lexical exercises, isolation from the tasks offered by intensive pedagogical correction (IPC)textbook complicates the speech therapy work in this direction. That`s why we have set the task to give specific recommendations on the assimilation of lexical-semantic phenomena in logopedic classes. For the realization of these areas are used variety tasks well-known in logopedic practice. Offered corrective exercises which have been used throughout all stages of learning contribute to a better understanding semantic content of the concepts, vocabulary enrichment of the pupils, to develop a comparison operation which provide the formation of lexical generalizations of a higher order. Choosing speech material we relied on the content of textbooks for grade 1 (IPC), which provide great opportunities in solving correctional tasks. uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject корекційна робота uk_UA
dc.subject синонімія uk_UA
dc.subject антонімія uk_UA
dc.subject переносне значення слова uk_UA
dc.subject лексико-сематичні явища uk_UA
dc.subject затримка психічного розвитку uk_UA
dc.subject младший школьный возраст uk_UA
dc.subject коррекционная работа uk_UA
dc.subject синонимия uk_UA
dc.subject антонимия uk_UA
dc.subject переносное значение слова uk_UA
dc.subject лексико-семантические процессы uk_UA
dc.subject задержка психического развития uk_UA
dc.subject primary school-aged children uk_UA
dc.subject logopedic work uk_UA
dc.subject synonymy uk_UA
dc.subject antonymy uk_UA
dc.subject figurative meaning of the word uk_UA
dc.subject lexical-semantic processes uk_UA
dc.subject mental retardation uk_UA
dc.title Методика формування лексико-семантичних явищ у молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР) uk_UA
dc.title.alternative Методика формирования лексико-семантических явлений у младших школьников с задержкой психического развития (ЗПР) uk_UA
dc.title.alternative Methods for forming lexical-semantic phenomenon in primary school-aged children with mental retardation uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account