dc.description.abstract |
Мета даного посібника полягає в узагальненні й систематизації основних вихідних положень, понять, термінів і видів моніторингу якості навчання студентів і тестування як інструменту педагогічного вимірювання навчальних досягнень студентів. Зрозуміло, що сьогодні, коли питання якості освіти й інструментарію для її
вимірювання широко обговорюються й дискутуються, неможливо охопити всю сукупність аспектів, пов’язаних з цією проблемою, звести їх в одну несуперечливу цілісність. Тому автори намагалися представити найбільш апробовані й зрозумілі підходи до моніторингу й тестування, відображені в монографіях, посібниках, наукових й науково-методичних статтях, а також враховували власні напрацювання з цього питання. Посібник розрахований на педагогічних, науково-педагогічних працівників системи вищої школи, які цікавляться питаннями моніторингу та тестології,
студентів, широке коло читачів. |
uk_UA |