DSpace Repository

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Копилова, С. В.
dc.contributor.author Копылова, С. В.
dc.contributor.author Kopylova, S. V.
dc.date.accessioned 2016-05-24T09:18:58Z
dc.date.available 2016-05-24T09:18:58Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1853
dc.description Копилова, С. В.Теоретичні основи управління у професійній підготовці магістрів соціальної роботи / С. В. Копилова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав- Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди» : тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2016. - Вип. 36, т. 8 (68). - С. 157-165. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються теоретичні основи управління навчальною діяльністю студентів. Навчання - це взаємодія викладача і студентів на основі управління. Управління розглядаємо не тільки як процес передачі та переробки інформації на основі структурування змісту, забезпечення зворотного зв’язку, включення механізмів засвоєння інформації на основі орієнтувальної основи дій, а й перехід студента на якісно інший рівень самоорганізації й самоуправління. Передумовою є використання гнучкого управління, яке передбачає поступове залучення студентів до виконання функцій організації й управління; організація спільної діяльності, що актуалізує процеси спілкування. Організацію, управління, спілкування слід розглядати в єдності, що забезпечить мобілізацію інтелектуальних і духовних можливостей, розвиток творчої індивідуальності. В статье анализируются теоретические основы управления учебной деятельностью студентов. Обучение - это взаимодействие преподавателя и студентов на основе управления. Управление рассматривается не только как процесс передачи и переработки информации на основе структурирования содержания, обеспечения обратной связи, включение механизмов усвоения информации на основе ориентировочной основы действий, а и это процесс перехода студента на качественно иной уровень самоорганизации и самоуправления. Предпосылкой является использование модели гибкого управления, которое предусматривает привлечение студентов к выполнению функций организации и управления, организация совместной деятельності, что актуализирует процессы общения. Организацию, управлениэ общение нужно рассматривать в единстве, что обеспечит мобилизацию интеллектуальных и духовных возможностей, развитие творческой индивидуальности. The article gives analyses of theoretical grounds of management of learning activities of students. Training is the interaction between teacher and students on the basis of management. Management consider not only as the transfer and processing of information based on structured content, оrganization feedback, mechanisms the assimilation of information through orienting basis of action. Management is a process of gradual transition of students to a new level of self-organization and self-management. It is the basis for the mobilization of intellectual and spiritual possibilities of creative personality. To achieve this it is necessary to use a model of adaptive management. This model provides gradual involvement of students for perform of organization and management functions. Organization of joint activity of students can eliminate managment weaknesses. In this occasion, the organization and communication are also required. The organization, management, communication in unity provide a more effective influence on personality development. This theoretical principles are the grounds for the development conceptual and structural and functional models of an adaptive system of training of Masters of Social Work. uk_UA
dc.subject адаптивна система uk_UA
dc.subject професійна підготовка магістрів uk_UA
dc.subject управління навчальною діяльністю uk_UA
dc.subject теоретичні основи управління uk_UA
dc.subject адаптаційний підхід до управління uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject адаптивная система uk_UA
dc.subject профессиональная подготовка магистров uk_UA
dc.subject управление учебной деятельностью uk_UA
dc.subject теоретические основы управления uk_UA
dc.subject адаптационный подход к управлению uk_UA
dc.subject организация uk_UA
dc.subject общение uk_UA
dc.subject adaptive system uk_UA
dc.subject professional training of Masters uk_UA
dc.subject management training activities uk_UA
dc.subject theoretical grounds of management uk_UA
dc.subject adaptive approach to management uk_UA
dc.subject organization uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ uk_UA
dc.title.alternative ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ УПРАВЛЕНИЯ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ МАГИСТРОВ СОЦИАЛЬНОЙ РАБОТЫ uk_UA
dc.title.alternative TECHNOLOGICAL GROUNDS OF MANAGEMENT IN PROFESSIONAL TRAINING OF MASTERS OF SOCIAL WORK uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account