DSpace Repository

РОЛЬ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРАКТИК У ФУНКЦІОНУВАННІ СОЦІАЛЬНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ

Show simple item record

dc.contributor.author Копилова, С. В.
dc.contributor.author Копылова, С. В.
dc.contributor.author Kopylova, S. V.
dc.date.accessioned 2016-05-24T08:12:21Z
dc.date.available 2016-05-24T08:12:21Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1849
dc.description Копилова, С. В. Роль соціально-комунікаційних практик у функціонуванні соціально-педагогічної системи / С. В. Копилова // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : зб. наук. статей. - Харків : ХОГОКЗ, 2014. – С. 162-168. uk_UA
dc.description.abstract Взаємодія суб’єктів у педагогічній системі розглядається як соціокультурне явище, механізм набуття досвіду, фактор професійної соціалізації. Соціальна взаємодія в освіті характеризується єдністю ціннісно-орієнтаційної, пізнавальної, перетворювальної, комунікативної сторін і може бути забезпечена через організацію, управління, спілкування. Взаимодействие субъектов в социально-педагогической системе рассматривается как социокультурное явление, механизм приобретения опыта, фактор социализации. Социальное взаимодействие в образовании характеризуется единством ценностно-ориентационной, познавательной, преобразовательной, коммуникативной сторон и может быть обеспечена через организацию, управление, общение. Interaction of subjects in social pedagogical system is exemind as a social cultural phenomenon, the mechanism of gaining of experience factor of professional socialization. Social interaction in the education is characterized by unity of value8 orientation, cognitive, transformative, communicative parties. It can be achieved through the organization, management and communication. uk_UA
dc.subject соціальна взаємодія uk_UA
dc.subject педагогічна взаємодія uk_UA
dc.subject соціально- педагогічна система uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.subject социальное взаимодействие uk_UA
dc.subject педагогическое взаимодействие uk_UA
dc.subject социально-педагогическая система uk_UA
dc.subject организация uk_UA
dc.subject управление uk_UA
dc.subject общение uk_UA
dc.subject social interaction uk_UA
dc.subject pedagogical interaction uk_UA
dc.subject social pedagogical system uk_UA
dc.subject organization uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.title РОЛЬ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРАКТИК У ФУНКЦІОНУВАННІ СОЦІАЛЬНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ uk_UA
dc.title.alternative Роль социально-коммуникационных практик в функционировании социально-педагогической системы uk_UA
dc.title.alternative The role of social communication practice in the functioning of the social pedagogical system uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account