DSpace Repository

Вплив ідей адаптивної школи на розвиток теорії адаптивних систем в професійній освіті

Show simple item record

dc.contributor.author Копилова, С. В.
dc.contributor.author Kopylova, S.
dc.date.accessioned 2016-05-24T07:28:18Z
dc.date.available 2016-05-24T07:28:18Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/1846
dc.description Копилова, С. В. Вплив ідей адаптивної школи на розвиток теорії адаптивних систем у професійній освіті / С. В. Копилова // Психолого-педагогічні проблеми в освітньому процесі : зб. наук. ст. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. – Х. : ХНПУ; ХОГОКЗ, 2012. - С. 140-144. uk_UA
dc.description.abstract Адаптивний підхід розглядається як спосіб проектування системи професійної підготовки фахівців із соціальної роботи. На основі аналізу сутності адаптивних шкіл виділені їх ознаки та основні ідеї, які мають бути враховані не рівні елементів та функцій педагогічної системи професійної підготовки. The adaptive approach is considered as a way of design of system of vocational training of specialist in social work. On the basis of the analysis of essence of adaptive schools their signs and the main ideas which should be considered at level of elements and functions of pedagogical system of vocational training are allocated. uk_UA
dc.subject адаптивна школа uk_UA
dc.subject адаптивна педагогічна система uk_UA
dc.subject адаптивний підхід uk_UA
dc.subject adaptive school uk_UA
dc.subject adaptive pedagogical system uk_UA
dc.subject adaptive approach uk_UA
dc.title Вплив ідей адаптивної школи на розвиток теорії адаптивних систем в професійній освіті uk_UA
dc.title.alternative Influence of ideas of adaptive school on development of the theory of adaptive systems in professional education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account