DSpace Repository

МЕТОД АСОЦІАТИВНИХ СИМВОЛІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ АНГЛОМОВНОГО ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ

Show simple item record

dc.contributor.author Котило, А. О.
dc.contributor.author Kotylo, A. O.
dc.date.accessioned 2023-08-24T13:04:44Z
dc.date.available 2023-08-24T13:04:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/18347
dc.description Котило, А. О. Метод асоціативних символів як інноваційний метод ефективного засвоєння англомовного лексичного матеріалу / А. О. Котило // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. Л. А. Пермінова. – Херсон-Івано-Франківськ: ХДУ, 2023. – Вип. 101. – С. 90-97. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена одній з актуальних проблем – впровадженню і використанню інноваційних методів та форм роботи на уроках англійської мови. З’ясовуються характерні особливості інноваційного навчання, наголошується на необхідності його здійснення в умовах стрімкого розвитку сучасного суспільства. Розкриваються особливості і зміст інноваційних технологій навчання, визначається доцільність їх впровадження в практику організації освітнього процесу початкової школи. Основна увага зосереджується як на теоретичних, так і практичних аспектах реалізації методу асоціативних символів та його впливі на пізнавальні процеси здобувачів освіти молодших класів. Стаття висвітлює ефективність використання цього методу, зокрема на уроках англійської мови під час вивчення лексичного матеріалу. Метою статті є обґрунтування актуальності та аналіз ефективності впровадження методу асоціативних символів як інноваційного засобу навчання англійської мови. У процесі дослідження використовувалися такі методи, як: огляд нормативних документів про освіту в Україні, наукової літератури, включаючи наукові статті, книги та інші джерела, що висвітлюють тему методу асоціативних символів, систематизація, узагальнення інформації. Результати. За результатами спостереження нами з’ясовано, що застосування методу асоціативних символів під час вивчення англійської мови здобувачами початкової школи є актуальним та перспективним в організації розвитку не тільки комунікативних здібностей школярів. Дослідження показує, що впровадження такого методу сприяє покращенню процесу вивчення лексики та розвитку лексичної компетентності. Активізуються творчі можливості, зростає вмотивованість до вивчення англійської мови. Метод асоціативних символів гарантує рівноправну взаємодію суб’єктів навчання. Як учитель, так і здобувачі освіти стають активними учасниками цікавої та веселої гри, правила якої вони самі встановлюють та створюють образи-символи, що допомагають розкрити значення нового мовного явища. Для цього плідно працює вчитель під час підготовки до уроків: звертається увага на особливості класу (враховується темп навчання, психологічний стан, рівень розвитку уяви тощо). Висновки. Узагальнюючи результати спостережень за процесом реалізації методу асоціативних символів, ми можемо констатувати, що такий метод є педагогічно доцільним у практиці навчання англійської мови. Застосування лексичних вправ, реалізація вмінь наводити відповідні асоціації, активне спілкування як з учителем, так і в групі призводить до активізації процесу вивчення англійської мови, до формування стійкої мотивації до учіння. The article is devoted to one of the current issues – the implementation and utilization of innovative methods and forms in English lessons. The characteristic features of innovative education are explored, emphasizing the necessity of its implementation in the rapidly developing modern society. The article reveals the peculiarities and content of innovative teaching technologies, determining the relevance of their implementation into the practice of organizing the educational process in Primary school. The main focus is placed on both the theoretical and practical aspects of the method of associative symbols and its impact on cognitive processes of the students in the elementary school level. The article highlights the effectiveness of using this method and its positive influence on learning, particularly in the acquisition of lexical material. The purpose of this article is to justify the relevance and analyze the effectiveness of the implementation of the Associative Symbols Method as an innovative means of teaching English. The research employed the following methods: a review of educational normative documents in Ukraine, scientific literature including articles, books and other sources that highlight the topic of the Associative Symbols Method, systematization and generalization of information. Results. Based on the observations, we have found that the application of the method of associative symbols in the English language learning by primary school students is a relevant and promising direction for the development not only of their communication skills. The research shows that the implementation of this method contributes to the improvement of the vocabulary learning and the development of lexical competence. Creative opportunities are activated, and motivation to learn the English language increases. The method of associative symbols ensures equal interaction between the participants of the learning process. Both the teacher and the learners become active participants in an interesting and enjoyable game, where they establish the rules themselves and create symbolic images that help to reveal the meaning of new language phenomena. In order to achieve this, the teacher works productively during the preparation for the lesson: attention is paid to the peculiarities of the class (considering the pace of learning, psychological state, level of imagination development, etc.). Conclusions. Summarizing the results of observations during the implementation of the associative symbol method, we can conclude that this method is pedagogically appropriate in the practice of teaching English. The application of lexical exercises, the development of the ability to make relevant associations, and active communication both with the teacher and within the group lead to the activation of the English learning process and the formation of a strong motivation for learning. uk_UA
dc.subject лексична компетентність uk_UA
dc.subject інноваційна технологія uk_UA
dc.subject активне навчання uk_UA
dc.subject метод асоціативних символів uk_UA
dc.subject процес вивчення англійської мови uk_UA
dc.subject показники реалізації методу асоціативних символів uk_UA
dc.subject lexical competences uk_UA
dc.subject innovative technology uk_UA
dc.subject active learning uk_UA
dc.subject the method of associative symbols uk_UA
dc.subject the process of learning English uk_UA
dc.subject indicators of implementing the method of associative symbols uk_UA
dc.title МЕТОД АСОЦІАТИВНИХ СИМВОЛІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ АНГЛОМОВНОГО ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ uk_UA
dc.title.alternative THE ASSOCIATIVE SYMBOLS METHOD AS AN INNOVATIVE APPROACH OF EFFECTIVE ACQUISITION OF ENGLISH VOCABULARY uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account