DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ САМОСТАВЛЕННЯ КУПІВЕЛЬНИКІВ FASHION-ІНДУСТРІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Торбач, М. Ю.
dc.date.accessioned 2023-06-29T12:59:49Z
dc.date.available 2023-06-29T12:59:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/18059
dc.description Торбач, М. Ю. Психологічні механізми формування самоставлення купівельників fashion-індустрії = Psychological mechanisms of forming the self- attitude of fashion industry buyers: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» /М. Ю. Торбач ; наук. керівник д. психол. н., проф. І. С. Попович ; М-во освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, факультет психології, історії та соціології ; кафедра психології. - Івано- Франківськ : ХДУ, 2023. - 64 с. uk_UA
dc.description.abstract Роботу присвячено теоретичному та емпіричному аналізуванню рівня зв’язку самоставлення купівельників fashion-індустрії та психології кольорів, як одному з механізмів вираження самоставлення особистості. Теоретично проаналізовано зв’язок fashion-індустрії з психологією, розглянуто складові механізми самоставлення особистості, а також психологічні характеристики кольорів і їх значення у житті людини. Емпірично проаналізована загальна тенденція відношення молоді до моди, а також встановлений взаємозв’язок рівня самоставлення купівельників з їх кольоровими вподобаннями одягу, де вибірка з темною кольоровою гамою свідчить про тенденції стосовно низького рівня самоставлення, і навпаки з яскравою кольоровою гамою про високий рівень. The work is devoted to the theoretical and empirical analysis of the level of connection between the self-attitude of fashion industry buyers and the psychology of colors, as one of the mechanisms for expressing the self-attitude of the individual. The connection of the fashion industry with psychology is theoretically analyzed, the components of the mechanisms of personality self-determination, as well as the psychological characteristics of colors and their significance in human life are considered. The general trend of young people's attitude to fashion is empirically analyzed, and the relationship between the level of self-attitude of buyers and their color preferences of clothing is established, where a sample with a dark color scheme indicates a trend towards a low level of self-attitude, and vice versa with a bright color scheme of a high level. uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ САМОСТАВЛЕННЯ КУПІВЕЛЬНИКІВ FASHION-ІНДУСТРІЇ uk_UA
dc.title.alternative Psychological mechanisms of forming the self-attitude of fashion industry buyers uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account