DSpace Repository

ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ

Show simple item record

dc.contributor.author Ботузова, Ю. В.
dc.contributor.author Botuzova, Y.
dc.date.accessioned 2023-04-21T07:27:50Z
dc.date.available 2023-04-21T07:27:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/17530
dc.description Ботузова, Ю. В. Досвід впровадження дистанційного курсу для організації самостійної роботи студентів з математичного аналізу / Ю. В. Ботузова // Інформаційні технології в освіті. – 2017. – № 32 (3). – С. 61-73. uk_UA
dc.description.abstract У статті порушена проблема організації самостійної роботи студентів. Зокрема розглядається модель інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання у вигляді змішаної форми. Описується досвід упровадження дистанційного курсу в навчальну дисципліну «Математичний аналіз» з метою ефективної організації позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів математики. У цій роботі досліджується структура навчально-методичного забезпечення навчального-виховного процесу з математичного аналізу, а також наводиться його модель у змішаній формі навчання. Аналізуються дидактичні можливості дистанційних технологій. Пропонується поетапна схема організації самостійної роботи студентів в контексті використання дистанційного курсу, яка складається з наступних етапів: підготовчий, теоретичний, практично-діяльнісний, контролюючий, корекційний. Автор детально описує зміст роботи викладача та студентів на кожному з цих етапів. Відповідно розкриваються особливості планування, розробки та впровадження дистанційного курсу, керівництва самостійною роботою студентів шляхом виконання викладачем наступних функцій: формування постійної позитивної навчальної мотивації студентів; визначення та встановлення цілей і завдань; організація взаємодії між студентами; контроль та консультування студентів в процесі навчання. Виділяється ряд психолого-педагогічних проблем при впровадженні дистанційної форми навчання та зазначаються шляхи їх часткового чи повного усунення. The article raises the problem of organization independent work of students. In particular, the model of integration of traditional and distance learning in the form of a blended learning is considered. The experience of introducing a distance course in the discipline "Mathematical Analysis" is described. The purpose of this distance course is the effective organization of independent out of class work of future mathematics teachers. In this paper, the structure of educational and methodological support of the educational process on mathematical analysis is examined, as well as its model in a blended learning is presented. The didactic capabilities of distance technologies are analyzed. The step-by-step scheme of organization of independent work of students in the context of the use of distance course is offered. The scheme consists of the following stages: preparatory, theoretical, practical-activity, controlling, corrective. The author describes in detail the contents of the work of the teacher and students at each of these stages. The peculiarities of planning, developing and implementing a distance course, and the leadership of independent work of students are revealed. For this, the teacher performs the following functions: the formation of a permanent positive student motivation; defining and setting goals and objectives; organization of interaction between students; control and counseling of students in the learning process. A number of psychological and pedagogical problems are highlighted in the implementation of the distance learning form and the ways of their partial or complete elimination are indicated. uk_UA
dc.subject самостійна робота студентів uk_UA
dc.subject дистанційний курс uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.subject Moodle uk_UA
dc.subject математичний аналіз uk_UA
dc.subject independent work of students uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.subject blended learning uk_UA
dc.subject mathematical analysis uk_UA
dc.title ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ uk_UA
dc.title.alternative EXPERIENCE OF THE REMOTE COURSE IMPLEMENTATION FOR THE ORGANIZATION OF THE INDEPENDENT WORK OF STUDENTS FROM MATHEMATICAL ANALYSIS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account