DSpace Repository

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Коротун, О. В.
dc.contributor.author Korotun, O.
dc.date.accessioned 2023-04-19T07:05:48Z
dc.date.available 2023-04-19T07:05:48Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/17494
dc.description Коротун, О. В. Методологічні засади змішаного навчання в умовах вищої освіти / О. В. Коротун // Інформаційні технології в освіті. – 2016. – № 28 (3). – С. 117-129. uk_UA
dc.description.abstract Державна політика України у сфері вищої освіти, згідно з Законом «Про вищу освіту» (№ 1556-VII), направлена на забезпечення доступності, якості та ефективності освіти. Пропонуються різні шляхи їх вирішення, одним з яких є інформатизація освіти. У свою чергу, інформатизація дозволяє ефективно розвивати таку педагогічну технологію, як змішане навчання. Актуальною стає проблема використання технології змішаного навчання у сучасному українському вищому навчальному закладі. Стаття присвячена методологічним засадам організації навчального процесу в умовах вищої освіти із застосуванням змішаного навчання. В роботі проаналізовано та уточнено поняття «змішане навчання», визначені методологічні підходи, ряд загальнодидактичних та методичних принципів, на які спирається процес навчання у вищому навчальному закладі при застосуванні моделі змішаного навчання. Описані методи, форми організації та засоби, які використовуються в змішаному навчанні, а також висвітлені переваги такої моделі навчання. Розроблене схематичне подання структури методичної системи змішаного навчання в умовах вищої освіти. Використання змішаного навчання у вищій освіті розв’язує проблеми індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації навчання, є найбільш логічною та природною еволюцією традиційної моделі навчання. State policy of Ukraine in higher education, accordance with the Act "On education» (№ 1556-VII) aimed at ensuring the availability, quality and effectiveness of education. There are different solutions, one of which is education informatization. In turn informatization can effectively develop pedagogical technology as blended learning. The actual problem is the use of blended learning technologies in modern Ukrainian university. The article is devoted to methodological bases of the educational process in the higher education with the use of educational technology blended learning. In the work analyzed and refined the concept of "blended learning", identified methodological approaches, a number of common didactic and methodological principles that underpin the process of learning in higher education with the use of blended learning models. The described methods and forms of organizing and tools used in the mixed teaching and advantages of this learning model. The article is developed model of blended learning in a higher education. uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.subject традиційне навчання uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject наукові підходи uk_UA
dc.subject дидактичні принципи uk_UA
dc.subject методи uk_UA
dc.subject форми організації та засоби навчання uk_UA
dc.subject blended learning uk_UA
dc.subject traditional learning uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.subject methodological bases uk_UA
dc.subject principles uk_UA
dc.subject methods uk_UA
dc.subject forms of organization and teaching methods uk_UA
dc.title МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.title.alternative METHODOLOGICAL BASES OF BLENDED LEARNING IN THE HIGHER EDUCATION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account