dc.contributor.author |
Козак, Т. М. |
|
dc.contributor.author |
Kozak, Т. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-18T04:53:41Z |
|
dc.date.available |
2023-04-18T04:53:41Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/17460 |
|
dc.description |
Козак, Т. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів
до викладання пропедевтичного курсу інформатики / Т. М. Козак // Інформаційні технології в освіті. – 2016. – № 26 (1). – С. 74-85. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Впровадження в початкову школу пропедевтичного курсу інформатики спонукало
до введення в освітній процес вищого педагогічного навчального закладу дисциплін, які
формують інформатично-методичні вміння у майбутніх учителів молодших класів. Тому
важливо розробити методичне забезпечення належного рівня для студентів напряму
підготовки "Початкова освіта": програми відповідних навчальних дисциплін, курси лекцій,
лабораторні практикуми, методичні рекомендації до практичних (семінарських) занять
та самостійної роботи майбутніх фахівців тощо.
У студентів повинні сформуватися знання про основні компоненти методичної
системи навчання інформатики та їхню взаємодію у навчальному процесі; концепції
викладання інформатики в початковій школі; загальну і часткову методики викладання
інформатики; уміння планувати навчальний процес; добирати організаційні форми і
методи, адекватні до змісту матеріалу, що вивчається.
Стаття присвячена висвітленню особливостей підготовки майбутніх учителів
початкових класів до викладання пропедевтичного курсу інформатики у Дрогобицькому
державному педагогічному університеті імені Івана Франка. Зокрема, зазначено мету й
завдання дисципліни "Інформатика з методикою викладання у початковій школі",
проаналізовано зміст лекційного курсу, тематику лабораторного практикуму, окремі
аспекти самостійної діяльності студентів, а також знання і вміння, якими повинні
оволодіти майбутні фахівці.
The introduction of preparatory course of computer science in primary school led to the
introduction in the educational process of higher pedagogical educational institution disciplines
that form informatics and methodical skills of future primary school teachers. It is therefore
important to develop a methodology to ensure the proper level for the students specialty "Primary
education": programs relevant courses, lectures, laboratory works, recommendations for practical
(seminar) classes and individual work of future specialists and so on.
Article is devoted features training of primary school teachers to teach course of computer
science in Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University. In particular, specify the purpose
and objectives of the course "Information with methods of teaching in primary school," analyzes
the content of lectures, laboratory works, some aspects of individual work of students and skills
that future professionals must master. |
uk_UA |
dc.subject |
напрям підготовки "Початкова освіта" |
uk_UA |
dc.subject |
пропедевтичний курс інформатики |
uk_UA |
dc.subject |
вчителі початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
інформатика в початковій школі |
uk_UA |
dc.subject |
direction of "Primary education" |
uk_UA |
dc.subject |
preparatory course of computer science |
uk_UA |
dc.subject |
primary school teachers |
uk_UA |
dc.subject |
computer science in primary school |
uk_UA |
dc.title |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ПРОПЕДЕВТИЧНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
TRAINING OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS TO TEACH PREPARATORY COURSE OF COMPUTER SCIENCE |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |