DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Прохорова, П. В.
dc.date.accessioned 2023-01-28T14:33:11Z
dc.date.available 2023-01-28T14:33:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/17074
dc.description Прохорова, П. В. Особливості розвитку просторового мислення в учнів початкових класів з тяжкими порушеннями мовлення / П. В. Прохорова // Магістерські студії. Альманах. – Херсон : ХДУ, 2022. – Вип. 22. – С. 224-226. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядається проблема формування просторового мислення в учнів початкових класів з тяжкими порушеннями мовлення. Зазначається. Розвиток просторового мислення в учнів з тяжкими порушеннями мовлення є досить складним, комплексним та багатоаспектним. Цей процес складається із взаємопов’язаних і взаємозумовлених уявлень про простір, форму, величину, час, кількість, їх властивості та відношення між ними, що необхідно для формування у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення наукових понять. The article examines the problem of spatial thinking formation in elementary school students with severe speech disorders. It is noted. The development of spatial thinking in students with severe speech disorders is quite complex, complex and multifaceted. This process consists of interconnected and mutually determined ideas about space, shape, size, time, quantity, their properties and the relationship between them, which is necessary for the formation of scientific concepts in younger schoolchildren with severe speech disorders. uk_UA
dc.subject просторове мислення uk_UA
dc.subject учні початкових класів uk_UA
dc.subject тяжкі порушення мовлення uk_UA
dc.subject spatial thinking uk_UA
dc.subject primary school students uk_UA
dc.subject severe speech disorders uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account