DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ СИСТЕМНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Пирожок, А. І.
dc.date.accessioned 2023-01-15T18:14:56Z
dc.date.available 2023-01-15T18:14:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16866
dc.description Пирожок, А. І. Формування навичок читання у молодших школярів із системним недорозвиненням мовлення в умовах інклюзивного навчання= Forming of skills of reading of young pupils with systemic undeveloped speech in conditions of inclusive learning: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. І. Пирожок ; наук. керівники: канд. пед. наук, старша викладачка А. С. Бальоха ; доцентка В. В. Меліхова ; Міністерство освіти і науки України; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний, ф-т, Кафедра спеціальної освіти. – Івано-Франківськ: ХДУ, 2022. – 59 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розкрито напрями та зміст логопедичної роботи з формування навичок читання у молодших школярів із системним недорозвиненням мовлення. Автором розкриваються особливості опанування навичками читання в онтогенезі, надано характеристику системному недорозвиненню мовлення, проведено експериментальне дослідження щодо виявлення стану сформованості нейропсихологічного базису читання, представлено методичні рекомендації для логопедів закладів загальної середньої освіти, які здійснюють логопедичний супровід учнів початкової школи в умовах інклюзивного навчання / The qualification work reveals the directions and content of speech therapy work on the formation of reading skills in younger schoolchildren with systemic underdevelopment of speech. The author reveals the peculiarities of mastering reading skills in ontogeny, characterizes the systemic underdevelopment of speech, conducted an experimental study to identify the state of formation of the neuropsychological basis of reading, presented methodological recommendations for speech therapists of general secondary education institutions who provide speech therapy support for elementary school students in conditions of inclusive education uk_UA
dc.subject навички читання uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject системне недорозвинення мовлення uk_UA
dc.subject reading skills uk_UA
dc.subject younger schoolchildren uk_UA
dc.subject systemic underdevelopment of speech uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ СИСТЕМНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ uk_UA
dc.title.alternative FORMING OF SKILLS OF READING OF YOUNG PUPILS WITH SYSTEMIC UNDEVELOPED SPEECH IN CONDITIONS OF INCLUSIVE LEARNING uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account