DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Рихлова, І. Г.
dc.date.accessioned 2023-01-15T11:33:07Z
dc.date.available 2023-01-15T11:33:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16826
dc.description Рихлова, І. Г. Психолого-педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи = Psychological and pedagogical conditions for the formation of the professional image of the future primary school teacher: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. Г. Рихлова ; наук. керівник, доц.пед.н., В. В. Денисенко ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний факультет, Кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2021. – 36 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі над даною темою ми досліджували поняття про імідж, іміджелогію як науку,формування педагогічного іміджу у майбутніх вчителів початкової школи, запропоновано методики дослідження педагогічного іміджу у вчителів та студентів . Перший розділ дослідження присвячено теоретичним аспектам педагогічної іміджелогії, окреслено основні її категорії. Другий розділ висвітлює методики дослідження рівня професіаналізму вчителів початкової школи, опис портрету ідеального вчителя. У висновках обгрунтовано особливості формування педагогічного іміджу у майбутніх вчителів. / In the work on this topic, we explored the concept of image, imageology as a science, the formation of the pedagogical image of future primary school teachers, the methods of researching the pedagogical image of teachers and students were proposed. The first chapter of the study is devoted to the theoretical aspects of pedagogical imageology, its main categories are outlined. The second chapter highlights the methods of researching the level of professionalism of primary school teachers, the description of the portrait of an ideal teacher. The conclusions substantiate the peculiarities of the formation of the pedagogical image of future teachers. uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject іміджелогія uk_UA
dc.subject стиль uk_UA
dc.subject образ uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject ідеал uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject imageology uk_UA
dc.subject style uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject ideal uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.title.alternative PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR THE FORMATION OF THE PROFESSIONAL IMAGE OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHER uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account