DSpace Repository

ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДО УМОВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Сатіна, Н. С.
dc.date.accessioned 2023-01-10T10:25:48Z
dc.date.available 2023-01-10T10:25:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16764
dc.description Сатіна, Н. С. Оптимізація процесу адаптації дитини до умов закладу дошкільної освіти засобами казкотерапії = Optimizing the process of a child's adaptation to the conditions of a preschool education institution by means of fairy-tale therapy : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Н. С. Сатіна ; наук. керівник доцент О. Е. Анісімова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний факультет, Кафедр а педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. – Івано-Франківськ : ХДУ, 2022. – 56 с. uk_UA
dc.description.abstract Після вступу дитини до дошкільного закладу суттєво змінюються умови її життя. З’являється нова комунікація із незнайомими дітьми та дорослими. До кола спілкування із членами родини додаються незнайомі раніше діти та педагоги закладу дошкільної освіти, з якими треба співіснувати протягом дня. Відбувається поступове формування нового стереотипу поведінки. Емоційний стан дитини, яка почала відвідувати дошкільний заклад, суттєво впливає на стан її здоров’я та на психологічний мікроклімат всього дитячого колективу. Педагогічний колектив дошкільних закладів активно задіяний до вирішення проблеми адаптації дітей нових життєвих умов. Серед чинників, що впливають на перебіг періоду адаптації, визначено недостатню обізнаність батьків щодо цього важливого періоду життя дитини, недостатні знання та практичний досвід педагогів закладів дошкільної освіти. Одним із найбільш результативних засобів індивідуальної допомоги дитині у період адаптації до дошкільного закладу є казкотерапія. Вона характеризується певними способами соціалізації дитини. Магістерське дослідження присвячено визначенню та обґрунтуванню основних психолого-педагогічні умов використання казкотерапії в адаптаційному для дошкільника періоді та перевірці їх ефективності / After a child enters preschool, his life conditions change significantly. New communication with unfamiliar children and adults appears. The circle of communication with family members includes previously unknown children and preschool teachers, with whom one must coexist during the day. The gradual formation of a new stereotype of behavior takes place. The emotional state of a child who has started attending preschool has a significant impact on his health and the psychological microclimate of the entire children's team. The teaching staff of preschool institutions is actively involved in solving the problem of children's adaptation to new living conditions. Among the factors affecting the course of the adaptation period, insufficient awareness of parents regarding this important period of the child's life, insufficient knowledge and practical experience of teachers of preschool education institutions was identified. One of the most effective means of individual assistance to a child during the period of adaptation to a preschool institution is fairy-tale therapy. It is characterized by certain methods of child socialization. The master's research is devoted to the definition and substantiation of the main psychological and pedagogical conditions for the use of fairy-tale therapy in the adaptation period for a preschooler and the verification of their effectiveness uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.subject адаптація до умов закладу дошкільної освіти uk_UA
dc.subject казкотерапія uk_UA
dc.subject preschool education institutions uk_UA
dc.subject adaptation to the conditions of preschool education institution uk_UA
dc.subject fairy tale therapy uk_UA
dc.title ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДО УМОВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ uk_UA
dc.title.alternative OPTIMIZING THE PROCESS OF A CHILD'S ADAPTATION TO THE CONDITIONS OF A PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTION BY MEANS OF FAIRY-TALE THERAPY uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account