DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФЕШН-ДИЗАЙНЕРА

Show simple item record

dc.contributor.author Закора, О. В.
dc.date.accessioned 2022-12-23T11:55:46Z
dc.date.available 2022-12-23T11:55:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16629
dc.description Закора, О. В. Особливості психологічної структури професійної діяльності фешн-дизайнера = Features of the psychological structure of fashion designer professional activity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. В. Закора ; наук. керівник д.психол.н., проф. І. С. Попович ; М-во освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т психології, історії та соціології, Кафедра психології. – Івано-Франківськ : ХДУ, 2022. – 56 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою даної роботи є теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження сутнісних аспектів та психологічних особливостей професійної діяльності фешн-дизайнера як суб’єкта праці. Запропоновано змінити формулу представлення типу професії з врахуванням сучасних вимог до компетенцій дизайнера одягу та творчої специфіки професійної діяльності. Виділено основні структурні елементи творчості фешн-дизайнера, до яких відносяться технічна творчість, творчий потенціал і творче спілкування. Складений психологічний зміст професійно важливих якостей дизайнера одягу з врахуванням основних ознак процесу праці та визначені домінуючі змістові характеристики професії. Сформульовано перелік психологічних прийомів для забезпечення ефективності діяльності фешн-дизайнера і впливу на свідомість споживача, у якості яких використані основні принципи психології дизайну. Розроблено комплексну професіограму, яка відображає особливості психологічної структури професійного простору фешн-дизайнера та його індивідуально-психологічну характеристику, яка представлена у вигляді психограми. Запропоновано програму психологічного супроводу функціонування системи «дизайнер – творчий продукт – споживач», яка сприяє ефективному професійному спілкуванню при створенні об’єктів дизайну та забезпеченню конкурентоздатності фешн-продукції у сучасних умовах розвитку індустрії моди. uk_UA
dc.subject психологічна структура uk_UA
dc.subject фешн-дизайн uk_UA
dc.subject психологічно важливі якості uk_UA
dc.subject професіограма uk_UA
dc.subject професійний простір uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФЕШН-ДИЗАЙНЕРА uk_UA
dc.title.alternative Features of the psychological structure of fashion designer professional activity uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account