DSpace Repository

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК КОПІНГ СТРАТЕГІЙ І ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Show simple item record

dc.contributor.author Сапко, М. О.
dc.date.accessioned 2022-12-23T11:22:40Z
dc.date.available 2022-12-23T11:22:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16624
dc.description Сапко, М. О. Взаємозв’язок копінг- стратегій і перфекціонізму студентської молоді = The relationship between coping strategies and perfectionism of student youth: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. О. Сапко ; наук. керівник к. психол. н., доц. Н. І. Тавровецька ; М-во освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т психології, історії та соціології, Кафедра психології. – Івано-Франківськ : ХДУ, 2022. – 46 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є теоретичний та емпіричний аналіз перфекціонізму. На основі теоретичного та емпіричного аналізу з’ясовано, що студенти з високим рівнем перфекціонізму демонструють достовірно вищі поки не адаптації у порівнянні зі студентами з помірним та низьким рівнем перфекціонізму. Виявлено позитивні кореляції зв’язки між перфекціоніз¬мом, орієнтованим на себе та проактивною копінг-стратегією, а також обернений зв’язок між перфекціонізмом, орієнтованим на інших та проактивною копінг страте¬гією. Встановлено кореляційні зв’язки між перфек¬ціонізмом, орієнтованим на себе та асертивним типом стресоподолання та соціальним перфекціонізмом; між перфекціонізмом, орієнтованим на себе та уникненням та зв’язок соціальним перфекціонізмом та копінг стратегією уникненням. Для студентів із високим рівнем перфекціонізму характерні достовірно вищі показники різних форм уникаючої поведінки в порівнянні з студентами з низьким перфекціонізмом. Особливості перфекціонізму виступають як особистісні детермінанти вибору стратегій копінг-поведінки у навчальних стресових ситуаціях та обумовлюють рівень адаптації до навчання. При цьому перфекціонізм, орієнтований на себе, надає позитивний вплив на стратегію «активний копінг» та негативний – на стратегії «соціальної підтримки» та «втеча-уникнення». Перфекціонізм, орієнтований на інших, позитивно впливає на стратегію «планування». Рівень загального перфекціонізму негативно впливає на стратегію «дистанціювання»./ Abstract. The aim of the work is a theoretical and empirical analysis of perfectionism. Based on theoretical and empirical analysis, it was found that students with a high level of perfectionism demonstrate significantly higher adaptations compared to students with a moderate and low level of perfectionism. Positive correlations of the relationship between self-oriented perfectionism and proactive coping strategy, as well as an inverse relationship between other-oriented perfectionism and proactive coping strategy, were revealed. Correlations were established between perfectionism, self-oriented and assertive type of stress management and social perfectionism; between self-oriented perfectionism and avoidance and the relationship between social perfectionism and avoidance coping strategies. Students with a high level of perfectionism are characterized by significantly higher indicators of various forms of avoidance behavior compared to students with low perfectionism. Peculiarities of perfectionism act as personal determinants of the choice of coping strategies in educational stressful situations and determine the level of adaptation to learning. At the same time, self-oriented perfectionism has a positive effect on the "active coping" strategy and a negative effect on the "social support" and "escape-avoidance" strategies. Other-oriented perfectionism has a positive effect on the "planning" strategy. The level of general perfectionism has a negative effect on the "distancing" strategy. uk_UA
dc.subject перфекціонізм uk_UA
dc.subject копінг-стратегії uk_UA
dc.subject адаптація до навчання uk_UA
dc.subject молодь uk_UA
dc.subject perfectionism uk_UA
dc.subject coping strategies uk_UA
dc.subject adaptation to learning uk_UA
dc.subject youth uk_UA
dc.title ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК КОПІНГ СТРАТЕГІЙ І ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ uk_UA
dc.title.alternative The relationship between coping strategies and perfectionism of student youth uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account