DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Гнідіна, Р. В.
dc.date.accessioned 2022-02-15T12:40:04Z
dc.date.available 2022-02-15T12:40:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16370
dc.description Гнідіна, Р. В. Психологічні фактори формування гендерної соціалізації дитини дошкільного віку = Psychological factors of forming of gender socialization of preschool age child / Р.В.Гнідіна ; наук. керівник доцент О. М. Лось; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний ф-т, Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2021. – 52 с. uk_UA
dc.description.abstract Дошкільний період є сенситивним для формування гендерних уявлень. Дошкільники інтенсивно засвоюють моделі статево-рольової поведінки. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури охарактеризовано психічний розвиток дитини дошкільного віку. Соціалізація особистості в дошкільному дитинстві є процесом становлення особистості у взаємодії із соціальним світом. Розкрито сутність гендерної ідентичності в психологічній літературі. На становлення гендерної ідентичності впливають різні чинники – як біологічні, так і соціальні. Проаналізовано психологічні фактори формування гендерної соціалізації дитини дошкільного віку. Гендерна ідентичність це новоутворення дошкільного віку. Сформовано способи оптимізації засобів гендерної соціалізації у дітей дошкільного віку. The preschool period is a sensitive period in the formation of gender perceptions. Preschoolers intensively assimilate models of gender-role behavior. On the basis of the analysis of psychological and pedagogical literature the mental development of the preschool child is characterized. Personal socialization in preschool childhood is the process of personality formation in interaction with the social world. The essence of gender identity in the psychological literature is revealed. The formation of gender identity is influenced by different factors - both biological and social. The psychological factors in the formation of gender socialization of a preschool child are analyzed. Gender identity is a new formation of preschool age. Ways to optimize the means of gender socialization in children of preschool age are formed. uk_UA
dc.subject гендерна соціалізація uk_UA
dc.subject дошкільний вік uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject новоутворення uk_UA
dc.subject gender socialization uk_UA
dc.subject preschool age uk_UA
dc.subject socialization uk_UA
dc.subject neoplasms uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.title.alternative PSYCHOLOGICAL FACTORS OF FORMING OF GENDER SOCIALIZATION OF PRESCHOOL AGE CHILD uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account