DSpace Repository

Формування естетичної культури старших дошкільників у творчій проектній діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Шевчук, О. А.
dc.date.accessioned 2022-02-09T11:00:07Z
dc.date.available 2022-02-09T11:00:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16279
dc.description Шевчук, О. А. Формування естетичної культури старших дошкільників у творчій проектній діяльності = Forming of the aesthetic culture of elder preschool pupils in the creative project activity : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. А. Шевчук ; наук. керівник к. пед. н, доц. Т. М. Голінська ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т педагогічний, Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2021. – 64 с. uk_UA
dc.description.abstract Існує неорганізований естетичний розвиток - неконтрольований вплив масової культури ззовні, аудіо та інформація, не завжди естетична за характером та змістом, ще не готова до такого впливу на особистість дитини. У зв’язку з цим необхідно вибирати дієві засоби, шляхи та засоби формування естетичної культури старших дошкільників. Одним із таких способів може бути творча діяльність із дизайну. Проектна діяльність у дошкільній освіті є унікальним способом забезпечення спільної творчості та співпраці між дорослими та дітьми. Вона сприяє розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку, робить їх активними учасниками всіх заходів, що відбуваються у закладі дошкільної освіти. Творчий проект у дошкільній освіті виступає як навчальне завдання та завдання для співробітників, результатом чого є продукт з певною мірою новизни. / There is unorganized aesthetic development - the uncontrolled influence of mass culture from the outside, audio and information, not always aesthetic in nature and content, not yet ready for such an impact on the child's personality. In this regard, it is necessary to choose effective means, ways and means of forming the aesthetic culture of older preschoolers. One such way can be creative design activities. Project activities in preschool education are a unique way to ensure joint creativity and cooperation between adults and children. It promotes the development of creative abilities of preschool children, makes them active participants in all activities that take place in the preschool institution. A creative project in preschool education serves as a learning task and a task for employees, resulting in a product with a certain degree of novelty. uk_UA
dc.subject Естетичний розвиток uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject особистість дитини uk_UA
dc.subject естетична культура uk_UA
dc.subject творча діяльність uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject проектна діяльність uk_UA
dc.subject дошкільна освіта uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject активна участь uk_UA
dc.subject творчий проект uk_UA
dc.subject Aesthetic development uk_UA
dc.subject culture uk_UA
dc.subject child's personality uk_UA
dc.subject aesthetic culture uk_UA
dc.subject creative activity uk_UA
dc.subject design uk_UA
dc.subject project activity uk_UA
dc.subject preschool education uk_UA
dc.subject preschool children uk_UA
dc.subject active participation uk_UA
dc.subject creative project uk_UA
dc.title Формування естетичної культури старших дошкільників у творчій проектній діяльності uk_UA
dc.title.alternative Forming of the aesthetic culture of elder preschool pupils in the creative project activity uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account