DSpace Repository

ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Шереметєв, О. М.
dc.date.accessioned 2022-02-02T07:27:23Z
dc.date.available 2022-02-02T07:27:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16132
dc.description Шереметєв, О. М. Використання проблемних ситуацій як засобу формування англійськомовної стратегічної компетентності старшокласників = The use of problem situations as a means of forming high school students’ English-language strategic competence : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. М. Шереметєв ; наук. керівник к.п.н., доцент О. А. Зуброва ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т української й іноземної філології та журналістики, Кафедра англійської філології та світової літератури імені професора Олега Мішукова. – Херсон : ХДУ, 2021. – 60 с. uk_UA
dc.description.abstract Робота присвячена використанню проблемних ситуацій як засобу формування англійськомовної стратегічної компетентності старшокласників. У роботі визначено сутність понять поняття «іншомовна стратегічна компетентність», «проблемне навчання»; простежено ефективність використання проблемних ситуацій для розвитку англійськомовної стратегічної компетентності; застосовано методи створення проблемних ситуацій на уроках англійської мови; проаналізовано застосування методів створення проблемних ситуацій на уроках англійської мови. Увагу звернено на теоретичні основи формування іншомовної стратегічної компетентності старшокласників на основі застосування проблемних ситуацій та методику формування вищевказаної компетентності засобами проблемного навчання. Запропоновано систему вправ на основі проблемних ситуацій для формування англійськомовної стратегічної компетентності. Доведено ефективність методу створення проблемних ситуацій для формування англійськомовної стратегічної компетентності старшокласників та рекомендовано до його впровадження. The work is devoted to the usage of problem situations as a means of forming English strategic competence of high school students. The essence of the concepts of "foreign language strategic competence", and "problem-based learning" is defined in the work; the efficiency of using problem situations for the development of English strategic competence is traced; the methods of creating problem situations in English lessons are applied; the application of methods of creating problem situations in English lessons is analyzed. Attention is paid to the theoretical foundations of the formation of foreign language strategic competence of high school students based on the use of problem situations and the methods of forming the competence by means of problem-based learning. A system of exercises based on problem situations for the formation of English strategic competence is proposed. The effectiveness of the method of creating problem situations for the formation of English strategic competence of high school students is proved and recommended for its implementation. uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject стратегічна компетентність uk_UA
dc.subject проблемна ситуація uk_UA
dc.subject communicative competence uk_UA
dc.subject strategic competence uk_UA
dc.subject problem situation uk_UA
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ uk_UA
dc.title.alternative THE USE OF PROBLEM SITUATIONS AS A MEANS OF FORMING HIGH SCHOOL STUDENTS’ ENGLISH-LANGUAGE STRATEGIC COMPETENCE uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account