DSpace Repository

Особливості організації проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Лінтварьова, А. Д.
dc.date.accessioned 2022-02-02T06:28:24Z
dc.date.available 2022-02-02T06:28:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16125
dc.description Лінтварьова, А. Д. Особливості організації проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти = Features of the organization of classes in the mode of blended learning for future specialists in preschool education : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. Д. Лінтварьова ; наук. керівник к. пед. н., професор Л. А. Пермінова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т педагогічний, Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова – Херсон : ХДУ, 2021. – 50 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі досліджуються особливості організації проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти. У першому розділі розкрито особливості організації й проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти в науково-педагогічній літературі; на основі аналізу науково-методичної літератури обґрунтовано сучасні вимоги щодо ефективної та якісної організації проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти. У другому розділі проведено аналіз сучасного стану організації проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти; досліджено питання психолого - педагогічних умов проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти. У третьому розділі проведено експериментальну перевірку психолого-педагогічних умов організації занять в режимі off-line; розроблено методичні рекомендації для організації проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти. In the qualification work the peculiarities of the organization of classes in the mode of blended learning for future specialists of preschool education are investigated. The first section reveals the features of the organization and conduct of classes in the mode of blended learning for future specialists in preschool education in the scientific and pedagogical literature; on the basis of the analysis of scientific and methodical literature the modern requirements concerning the effective and qualitative organization of carrying out of employment in the mode of mixed training at the future experts of preschool education are proved. In the second section, an analysis of the current state of the organization of classes in the mode of blended learning for future professionals in preschool education; the question of psychological - pedagogical conditions of carrying out of employment in a mode of mixed training at the future experts of preschool education is investigated. In the third section, an experimental test of the psychological and pedagogical conditions of the organization of classes in the off-line mode; methodical recommendations for the organization of classes in the mode of blended learning at future specialists of preschool education are developed. uk_UA
dc.subject Змішане навчання uk_UA
dc.subject організація проведення занять uk_UA
dc.subject фахівці дошкільної освіти uk_UA
dc.subject онлайн-форма проведення занять uk_UA
dc.subject офлайн-форма проведення занять uk_UA
dc.subject методи uk_UA
dc.subject форми uk_UA
dc.subject засоби uk_UA
dc.subject ІКТ uk_UA
dc.subject інформаційний освітній простір uk_UA
dc.subject Вlended learning uk_UA
dc.subject organization of classes uk_UA
dc.subject preschool education specialists uk_UA
dc.subject online form of classes uk_UA
dc.subject offline form of classes uk_UA
dc.subject methods uk_UA
dc.subject forms uk_UA
dc.subject tools uk_UA
dc.subject ICT uk_UA
dc.subject information educational space uk_UA
dc.title Особливості організації проведення занять в режимі змішаного навчання у майбутніх фахівців дошкільної освіти uk_UA
dc.title.alternative Features of the organization of classes in the mode of blended learning for future specialists in preschool education uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account