DSpace Repository

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ХІМІЇ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И: ПЕРЕВАГИ ТА ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ З ІНШИМИ ВИДАМИ НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Вишневська, Л. В.
dc.contributor.author Кляуз, Л. І.
dc.contributor.author Vishnevskaya, L.
dc.contributor.author Klyauz, L.
dc.date.accessioned 2022-01-25T14:01:37Z
dc.date.available 2022-01-25T14:01:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16027
dc.description Вишневська, Л. В. Дистанційне навчання хімії у закладах загальної середньої освіти : переваги та порівняльний аспект з іншими видами навчання / Л. В. Вишневська, Л. І. Кляуз // Молодий вчений. - 2020. - № 10 (86). - С.107-113. DOI: https //doi.org/10.32839/2304 – 5809/2020 – 10 – 86 – 23. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретичні основи використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі профільних шкіл; проаналізовано ефективність та вивчення конкретних практичних моделей його реалізації, в організації порівняльних досліджень з урахуванням наукової методології. Впровадження дистанційного навчання, як технології змін і трансформацій, необхідні додаткові зусилля як вчителів, так і учнів, що дозволяють більш ефективно використовувати переваги електронного на- вчання і нівелювати або взаємно компенсувати недоліки навчального процесу. Зазначено такі переваги: необмежений доступ до навчальної та інших видів інформації; можливість відбору потрібного змісту, спо- собів, методів навчання; прозорість і зрозумілість системи оцінювання; можливість відстежувати процес навчання. Досліджено нові властивості змісту цифрових освітніх ресурсів та наведено приклади нових дидактичних функцій. Виділено основні причини, що стимулюють розвиток і впровадження змішаного навчання: прагнення до створення персоніфікації моделі навчання; підвищення різноманітності індивідуальної мотивації учнів; перехід до державної системи онлайн-тестування; потреба у збільшенні навчального часу та розширення переліку доступних навчальних ресурсів; поліпшення умов педагогічної і навчальної діяльності; здешевлення вартості інформаційно-педагогічних технологій; звикання учнів та їх батьків до використання мобільних освітніх додатків; зацікавленість у подоланні суттєвої прірви між потребами технологій сучасного виробництва та готовністю до таких технологій випускних шкіл з різним стартовим доступом до інформаційних ресурсів та їх ІТ-компетентності. Розглянуто переваги та недоліки очного і дистанційного навчання хімії у порівнянні з іншими видами навчання, зокрема змішаним. Визначено проблеми при розробці моделей дистанційного навчання – недостатня ІТ-грамотність, залежність від техніки, широкосмугового інтернету, стійкості онлайн-режиму, недостатність безлімітних тарифів, жорсткість визначених форм, домінування вузької предметної спеціалізації в розробці навчальних планів. Виокремлено основні компоненти використання технологій дистанційного навчання у підготовці учнів профільних шкіл з хімії та перевірено їх ефективність. The article considers the theoretical foundations of distance learning technologies in the educational process of specialized schools; the article shows the analyze of the efficiency and studding of concrete practical models of its realization, in the organization of comparative researches taking into account a scientific methodology. The introduction of distance learning, as a technology of change and transformation, requires additional efforts of both teachers and pupils, which allow more effective use of the benefits of e-learning and eliminate or mutually compensate for the shortcomings of the educational process. The following advantages are noted: unlimited access to educational and other types of information; the ability to selectьthe desired content, methods, teaching methods; transparency and clarity of the evaluation system; ability to track the learning process. New properties of the content of digital educational resources are investigated and examples of new didactic functions are given. The main reasons that stimulate the development and implementation of blended learning are identified: the desire to create a personification of the learning model; increasing the diversity of individual motivation of students; transition to the state system of online testing; the need to increase study time and expand the list of available learning resources; improving the conditions of pedagogical and educational activities; reducing the cost of information and pedagogical technologies; habituation of students and their parents to the use of mobile educational applications; interest in overcoming the significant gap between the needs of modern production technologies and readiness for such technologies of graduating schools with different starting access to information resources and their IT competence.The advantages and disadvantages of full-time and distance learning of chemistry in comparison with other types of education, in particular blended, are considered. Problems in the development of distance learning models are identified – insufficient IT literacy, dependence on technology, broadband Internet, stability of the online mode, lack of unlimited tariffs, rigidity of certain forms, the dominance of narrow subject specialization in curriculum development. The main components of the use of distance learning technologies in the training of students of specialized schools in chemistry are identified and their effectiveness is tested. uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject дидактичні моделі uk_UA
dc.subject хімія uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.subject innovations uk_UA
dc.subject didactic models uk_UA
dc.subject chemistry uk_UA
dc.title ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ХІМІЇ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И: ПЕРЕВАГИ ТА ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ З ІНШИМИ ВИДАМИ НАВЧАННЯ uk_UA
dc.title.alternative DISTANCE LEARNING OF CHEMISTRY IN GENERAL SECONDARY EDUCATIONAL INSTITUTIONS: ADVANTAGES AND COMPARATIVE ASPECT WITH OTHER TYPES OF STUDIES uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Медичний факультет
    Кафедра фізичної терапії та ерготерапії. Кафедра хімії та фармації. Кафедра медицини

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account