DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ» НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ГРУПОВА ДИНАМІКА ТА КОМУНІКАЦІЇ»

Show simple item record

dc.contributor.author Вінник, М. О.
dc.contributor.author Осипова, Н. В.
dc.contributor.author Тарасіч, Ю. Г.
dc.contributor.author Савенко, А. П.
dc.contributor.author Винник, М. А.
dc.contributor.author Тарасич, Ю. Г.
dc.contributor.author Vinnik, М.
dc.contributor.author Osipova, N.
dc.contributor.author Tarasich, Y.
dc.contributor.author Savenko, A.
dc.date.accessioned 2016-02-05T12:03:19Z
dc.date.available 2016-02-05T12:03:19Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1594
dc.description Вінник, М. О. ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ» НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ГРУПОВА ДИНАМІКА ТА КОМУНІКАЦІЇ» / М. О. Вінник, Н. В. Осипова, Ю. Г. Тарасіч, А. П. Савенко // Наукові праці. Сер. : Педагогіка. - 2014. - Миколаїв : Вид-во Чорноморський держ. ун-т ім. П. Могили. - Т. 245, вип. 233. - С. 95-101. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються, як теоретичні, так і практичні підходи використання наукових основ формування дослідницьких компетентностей у студентів спеціальності «Програмна інженерія». Запропоновано методику формування дослідницьких компетентностей студентів спеціальності «Програмна інженерія» на прикладі викладання курсу «Групова динаміка та комунікації». Встановлено, що використання можливостей інформаційного освітнього середовища сприяє підвищенню ефективності формування дослідницьких компетентностей студентів. В статье рассматриваются, как теоретические, так и практические подходы использования научных основ формирования исследовательских компетентностей у студентов специальности «Программная инженерия». Предложена методика формирования исследовательских компетентностей студентов специальности «Программная инженерия» на примере преподавания курса «Групповая динамика и коммуникации». Установлено, что использование возможностей информационной образовательной среды способствует повышению эффективности формирования исследовательских компетентностей студентов. In this article it is analyzed both theoretical and tactical approaches to the usage of scientific basis of formation of research competence of students majoring in «Software Engineering». A method for the establishment of research competencies students majoring in «Software Engineering» on the example of teaching the course «Group dynamics and communication». It has been established that the use of the opportunities the information educational environment enhances the effectiveness of the establishment of research competencies of students. uk_UA
dc.subject дослідницькі компетентності uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject електронні освітні ресурси (ЕОР) uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject исследовательские компетентности uk_UA
dc.subject самостоятельная работа uk_UA
dc.subject электронные образовательные ресурсы (ЭОР) uk_UA
dc.subject дистанционное образование uk_UA
dc.subject research competence uk_UA
dc.subject self study uk_UA
dc.subject e-learning resources uk_UA
dc.subject distance education uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ» НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ГРУПОВА ДИНАМІКА ТА КОМУНІКАЦІЇ» uk_UA
dc.title.alternative ФОРМИРОВАНИЕ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТОВ СПЕЦИАЛЬНОСТИ «ПРОГРАММНАЯ ИНЖЕНЕРИЯ» НА ПРИМЕРЕ ПРЕПОДАВАНИЯ КУРСА «ГРУППОВАЯ ДИНАМИКА И КОММУНИКАЦИИ» uk_UA
dc.title.alternative FORMATION THE RESEARCH COMPETENCE OF STUDENTS OF SPECIAL «SOFTWARE ENGINEERING» AS AN EXAMPLE OF TEACHING COURSE «GROUP DYNAMICS AND COMMUNICATION» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account