DSpace Repository

ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОГРАФІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Клименко, О. М.
dc.date.accessioned 2021-12-29T13:50:02Z
dc.date.available 2021-12-29T13:50:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/15754
dc.description Клименко, О. М. Впровадження концепції сталого розвитку в шкільному курсі географії = Introduction of the concept of sustainable development in the school course of geography : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. М. Клименко ; наук. керівник к. геогр. н., доц. Р. С. Молікевич ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т біoлoгії, геoграфії та екології, Кафедра географії та екології. – Херсон : ХДУ, 2021. – 45 с. uk_UA
dc.description.abstract У науковій роботі розкрито роль стало розвитку в шкільному курсі географії. В першому розділі мова йде про теоретичні особливості концепції сталого розвитку її виникнення та історія розвитку, а також про преспективи, далі описуєтьсся його впровадження в Україні, досліджено впровадження концепції сталого розвитку в Україні, з’ясовано, що експертами розроблено Стратегію сталого розвитку під назвою «Україна-2020», що була ухвалена 12 січня 2015 року. Стратегії включає в себе 62 реформи та програм в рамках чотирьох векторів за якими рухалась країна. Але з часом «Україна-2020», потребувала актуалізації, і тому виданий наказ «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року». Національні цілі сталого розвитку спираються на 17 глобальних , які адаптували до українських реалій. Другий розділ починається закордонним досвід використання ідеї сталого розвитку в шкільній природничій освіті в таких країнах : Італія, Франція та Фінляндія визначено, що вони досить розвинуті у питанні інтегрування сталого розвитку в шкільну програму, та продовжується розгляд освіти для сталого розвитку, але вже у Україні, що зазначили стрімких змін в сфері освіти. Так відбувся перехід до Нової української школи. Виявлено що, роль шкільного курсу географії у популяризації ідеї сталого розвитку серед учнів, адже навчальна програма предмета формує уявлення про проблеми сталого розвитку на всіх рівнях а також аналізується сталий розвиток в шкільному курсі географії. Третій, заключний розділ, представлений розробкою методики для навчання на основі учнівський запитів, відповідно до цього розроблений урок, який зацікавить учнів та навчить їх самостійно працювати The role of development in the school course of geography was revealed in the scientific work. The first section deals with the theoretical features of the concept of sustainable development and its history, as well as prospects, then describes its implementation in Ukraine, explores the implementation of the concept of sustainable development in Ukraine, found that experts have developed a Sustainable Development Strategy called " Ukraine 2020 ”, which was adopted on January 12, 2015. The strategy includes 62 reforms and programs within the four vectors on which the country has moved. But over time, "Ukraine 2020" needed to be updated, and therefore issued an order "On the Sustainable Development Goals of Ukraine until 2030." National sustainable development goals are based on 17 global ones that have adapted to Ukrainian realities. The second section begins with foreign experience in the use of sustainable development in school education in the following countries: Italy, France and Finland. which noted the rapid changes in education. This is how the transition to the New Ukrainian School took place. It was found that the role of the school course of geography in popularizing the idea of sustainable development among students, because the curriculum of the subject forms an idea of the problems of sustainable development at all levels and analyzes sustainable development in the school course of geography. The third, final section, presented by the development of methods for learning based on student requests, accordingly developed a lesson that will interest students and teach them to work independently uk_UA
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject географія uk_UA
dc.subject шкільний курс географії uk_UA
dc.subject стратегія глобального розвитку uk_UA
dc.subject цілі сталого розвитку uk_UA
dc.subject sustainable development uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject geography uk_UA
dc.subject school course of geography uk_UA
dc.subject global development strategy uk_UA
dc.subject sustainable development goals uk_UA
dc.title ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОГРАФІЇ uk_UA
dc.title.alternative INTRODUCTION OF THE CONCEPT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN THE SCHOOL COURSE OF GEOGRAPHY uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account