DSpace Repository

RESEARCH OF RELATIONSHIP OF FUNCTIONAL-ROLE POSITIONS (EGO-STATES) WITH INDICATORS OF FUTURE SPECIALISTS’ INDEPENDENCE

Show simple item record

dc.contributor.author Popovych, I.
dc.contributor.author Pavliuk, M.
dc.contributor.author Sirant, N.
dc.contributor.author Zhigarenko, I.
dc.contributor.author Serhieienkova, O.
dc.contributor.author Попович, І. С.
dc.contributor.author Павлюк, М. М.
dc.contributor.author Сірант, Н. П
dc.contributor.author Жигаренко, І. Є.
dc.contributor.author Сергєєнкова, О. П.
dc.date.accessioned 2021-07-27T08:59:32Z
dc.date.available 2021-07-27T08:59:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/15035
dc.description Popovych, I., Pavliuk, M., Sirant, N., Zhigarenko, I., & Serhieienkova, O. (2021). Research of relationship of functional-role positions (ego-states) with indicators of future specialists’ independence. Revista Amazonia Investiga, 10(41), 85-95. uk_UA
dc.description.abstract Метою емпіричного дослідження є встановлення взаємозв’язку функціонально-рольових позицій (его-станів) із іншими показниками самостійності майбутніх фахівців; встановлення рівня прояву функціональних его-станів. Функціональні его-стани є важливими елементами формування самостійності як системної якості майбутнього фахівця. Методи дослідження: проєктивні методики, психодіагностичні методики з валідними шкалами, авторська методика “Опосередкована самооцінка самостійності” (“ОСС”) та авторська анкета “Переконання про самостійність” (“ППС”). Результати. Встановлено, що чим важливіша для респондентів цінність самостійності, тим більше вони орієнтовані на врахування фактичних можливостей і автономну дію на основі об’єктивних даних (его-стан “Дорослий”), а також на контроль, керування, критику щодо інших людей (“его-стан “Родитель-контролер”). Встановлено, чим більш автономні респонденти, то менш вони співзалежні, і навпаки. Співзалежність та протизалежність пов’язані значуще позитивно. Висновки. Отримані дані дають об’єктивне розуміння психологічних закономірностей становлення самостійності майбутнього фахівця. Здобуті знання доцільно застосовувати у тренінгових технологіях. The purpose of empirical research is to establish the relationship of functional-role positions (egostates) with other indicators of future professionals ’independence to establish the level of manifestation of functional ego-states. The investigation contemplated methods are projective methods, psychodiagnostic methods with valid scales, author’s method “Indirect selfassessment of independence” (“ISI”) and the author’s questionnaire “Persuasion in independence” (“PII”). The results indicated that the most important for the respondents the value of independence, the more they are focused on taking into account the actual possibilities and autonomous action on the basis of objective data (ego-state “Adult”), as well as control, management, criticism of other people (ego-state “Parent-controller”). Therefore, the more autonomous respondents, the less interdependent they are, and vice versa. uk_UA
dc.subject психологічна межа uk_UA
dc.subject співзалежність uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject автономність uk_UA
dc.subject психологія управління uk_UA
dc.subject psychological boundary uk_UA
dc.subject codependence uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject autonomy uk_UA
dc.subject management psychology uk_UA
dc.title RESEARCH OF RELATIONSHIP OF FUNCTIONAL-ROLE POSITIONS (EGO-STATES) WITH INDICATORS OF FUTURE SPECIALISTS’ INDEPENDENCE uk_UA
dc.title.alternative ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ФУНКЦІОНАЛЬНО-РОЛЬОВИХ ПОЗИЦІЙ (ЕГО-СТАНІВ) З ПОКАЗНИКАМИ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account