DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК МІЖОСОБИСТІСНОГО ПАРТНЕРСТВА У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Соловйова, Т. М.
dc.date.accessioned 2021-07-20T07:23:35Z
dc.date.available 2021-07-20T07:23:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/14989
dc.description Соловйова, Т. М. Педагогічні умови розвитку навичок міжособистісного партнерства у старших дошкільників = Pedagogical conditions of the development of skills of the interpersonal partnership of the elder pre school age pupils : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Т. М. Соловйова; наук. керівник, к. пед. н., доц. А. В. Горлова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний факультет, Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2021. – 44 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджувались проблеми формування навичок міжособистісної взаємодії на засадах партнерства у старших дошкільників. Перший розділ дослідження присвячено теоретичним основам розвитку навичок міжособистісного партнерства дошкільників в контексті формування комунікативної компетентності та особливостям оволодіння навичками міжособистісної взаємодії дітьми старшого дошкільного віку. В другому розділі описано діагностику сформованості міжособистісної взаємодії дітей старшого дошкільного віку та висвітлено питання створення педагогічних умов формування навичок міжособистісного партнерства у дітей 5-6 років. У висновках обґрунтовано важливість розвитку комунікативної активності дошкільника на засадах партнерства, охарактеризовано особливості спілкування дошкільників з однолітками, визначено педагогічні умови розвитку навичок міжособистісного партнерства у старших дошкільників. The work investigated the problems of shaping the skills of interpersonal cooperation on the basis of partnership among senior preschool children. The first section of the study is devoted to theoretical foundations of developing skills of inter-relationship partnership of preschool children in the context of forming communicative competence and peculiarities of acquiring skills of inter-relationship interaction by children of senior preschool age. The second section describes the diagnostics of formation of inter-relationship interaction for children of older preschool age and outlines the creation of pedagogical conditions for the formation of skills of inter-relationship partnership in children 5-6 years old. The summary describes the importance of developing communicative activity of preschool children on the basis of partnership, the peculiarities of communication between preschool children and peers, and the pedagogical conditions of developing skills of interpersonal partnership in older preschool children. uk_UA
dc.subject старший дошкільник uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject навички міжособистісного партнерства uk_UA
dc.subject Senior preschooler uk_UA
dc.subject interaction uk_UA
dc.subject skills of interpersonal partnership uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК МІЖОСОБИСТІСНОГО ПАРТНЕРСТВА У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account