DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Малишко, В. О.
dc.date.accessioned 2021-07-16T12:12:45Z
dc.date.available 2021-07-16T12:12:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/14938
dc.description Малишко, В. О. Психологічні особливості емоційного розвитку дитини засобами образотворчого мистецтва = Psychological features of the child's emotional development by means of fine arts : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Малишко ; наук. керівник, д-р психол.н., ст. викл. І. С. Фоміна ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний факультет, Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту ім. проф. Є. Петухова. – Херсон : ХДУ, 2021. – 41 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі за допомогою аналізу педагогічної літератури досліджувалось питання психологічних особливостей емоційного розвитку дитини засобами образотворчого мистецтва. Перший розділ дослідження присвячено емоційному розвитку дитини молодшого шкільного віку. Другий розділ висвітлює специфіку впливу на емоційно-чуттєву сферу учня початкової школи засобів образотворчого мистецтва. У висновках проаналізовано психолого-педагогічну літературу та визначено роль емоційного розвитку в процесі формування особистості; охарактеризовано особливості впливу засобів образотворчого мистецтва на формування емоційної сфери молодшого школяра; обґрунтовано шляхи оптимізації формування емоційної сфери молодшого школяра засобами арт-терапії / In the work with the help of the analysis of pedagogical literature the question of psychological features of emotional development of the child by means of fine arts was investigated. The first section of the study is devoted to the emotional development of a child of primary school age. The second section highlights the specifics of the impact on the emotional and sensory sphere of the primary school student of the fine arts. In the conclusions the psychological and pedagogical literature is analyzed and the role of emotional development in the process of personality formation is determined; features of influence of means of fine arts on formation of emotional sphere of the younger schoolboy are characterized; the ways of optimizing the formation of the emotional sphere of a junior schoolchild by means of art therapy are substantiated. uk_UA
dc.subject емоційний розвиток uk_UA
dc.subject емоційно вольова сфера uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject емоції uk_UA
dc.subject рефлексія uk_UA
dc.subject індивідуалізація uk_UA
dc.subject соціальний статус uk_UA
dc.subject дитина молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject першокласник uk_UA
dc.subject emotional development uk_UA
dc.subject emotionally volitional sphere uk_UA
dc.subject primary school uk_UA
dc.subject emotions uk_UA
dc.subject reflection uk_UA
dc.subject individualization uk_UA
dc.subject social status uk_UA
dc.subject child of primary school age uk_UA
dc.subject first-grader uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА uk_UA
dc.title.alternative PSYCHOLOGICAL FEATURES OF THE CHILD'S EMOTIONAL DEVELOPMENT BY MEANS OF FINE ARTS uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account