DSpace Repository

СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ДИТЯЧОГО АУТИЗМУ

Show simple item record

dc.contributor.author Альошина, А. І.
dc.date.accessioned 2021-07-15T12:02:23Z
dc.date.available 2021-07-15T12:02:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/14862
dc.description Альошина, А. І. Система корекційної роботи з дітьми раннього дитячого аутизму = System of the correctional work with children of the early children autism : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. І. Альошина ; наук. керівник, д-р психол.н, проф. С. Д. Яковлева ; М-во освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний ф-т, Кафедра спеціальної освіти. – Херсон : ХДУ, 2021. – 70 c. uk_UA
dc.description.abstract На основі проведеного аналізу літературних джерел з проблеми вивчення, виховання та навчання дітей з синдромом дитячого раннього аутизму та результатів самостійного дослідження, можна сказати, що проблема виховання та навчання дітей з РДА на сьогодні є однією з найменш розроблених в дефектології як у теоретичному, так і в методичному аспекті. Труднощі також полягають у недостатньому досвіді роботи з такими дітьми як батьків, так і більшості фахівців. У першому розділі розкрито основні ознаки дитячого аутизму та форми його прояву, класифікація дитячого аутизму. Другий розділ розкриває зміст і форми корекційної роботи з дітьми, розвиток моторики та соціально-побутових навичок, а також особливості підготовки до письма, читання, навчання. В третьому розділі йдеться про аналіз результативності корекційної роботи при дитячому аутизмі. У висновках обґрунтовано, що най поширенішою проблемою виховання та навчання дітей з раннім дитячим аутизмом, на сьогодні є однією з найменш розроблених в дефектології як у теоретичному, так і в методичному аспекті. Based on the analysis of literature sources on the problem of studying, educating and teaching children with childhood early autism syndrome and the results of independent research, we can say that the problem of educating and teaching children with RDA today is one of the least developed in defectology both in theoretical and methodological aspects. Difficulties also lie in the lack of experience of working with such children by both parents and most specialists. The first chapter reveals the main signs of childhood autism and forms of its manifestation, classification of childhood autism. The second section reveals the content and forms of correctional work with children, the development of motor skills and social and everyday skills, as well as the features of preparing for writing, reading, and learning. The third chapter deals with the analysis of the effectiveness of correctional work in children's autism. The conclusions prove that the most common problem of upbringing and education of children with early childhood autism is currently one of the least developed in defectology, both in theoretical and methodological aspects. uk_UA
dc.subject РДА uk_UA
dc.subject система корекційної роботи uk_UA
dc.subject синдром uk_UA
dc.subject форми корекційної роботи uk_UA
dc.subject класифікація uk_UA
dc.subject зміст корекційної роботи uk_UA
dc.subject координація роботи фахівців uk_UA
dc.subject родина uk_UA
dc.subject RDA uk_UA
dc.subject system of correctional work uk_UA
dc.subject syndrome uk_UA
dc.subject forms of correctional work uk_UA
dc.subject classification uk_UA
dc.subject content of correctional work uk_UA
dc.subject coordination of specialists ' work uk_UA
dc.subject family uk_UA
dc.title СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ДИТЯЧОГО АУТИЗМУ uk_UA
dc.title.alternative System of the correctional work with children of the early children autism uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account