DSpace Repository

СПЕЦИФІКА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ВАЖКОВИХОВУВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ

Show simple item record

dc.contributor.author Черкавська, Г. В.
dc.date.accessioned 2021-07-08T10:05:31Z
dc.date.available 2021-07-08T10:05:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/14470
dc.description Черкавська, Г. В. Специфіка соціально-педагогічної роботи з важковиховуваними підлітками = The specifics of socio-pedagogical work with difficult adolescents : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Г. В. Черкавська ; наук. керівник канд.пед.н., доц. В. С. Дереш ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т психології, історії та соціології, Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. – Херсон : ХДУ, 2021. – 46 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі розглянуто специфіку соціально-педагогічної роботи з важковиховуваними підлітками. Проаналізовано ступінь дослідженості проблеми важковиховуваності у сучасній науковій літературі. Розкрито причини важковиховуваності підлітків. Охарактеризовано типологію та прояви важковиховуваності підлітків. Розглянуто специфіку застосування технології діагностики важковиховуваних підлітків. З’ясовано, що основними методами діагностики важковиховуваності учнів є бесіда, спостереження, різні методики, за допомогою яких можна визначити індивідуальні особливості підлітка, його ставлення до оточуючих і до самого себе, рівень соціального розвитку та тип важковиховуваності тощо. Проаналізовано технології профілактики і корекції проявів важковиховуваності у підлітків. Це дало змогу здійснити теоретичне узагальнення особливостей соціально-педагогічної роботи з важковиховуваними підлітками в соціально-виховному середовищі сім’ї і загальноосвітньої школи. Схарактеризовано діяльність Центру педагогічної підтримки для батьків Березнівської загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи № 2. The paper considers the specifics of socio-pedagogical work with difficult adolescents. The degree of research of the problem of difficult upbringing in the modern scientific literature is analyzed. The reasons for the difficult upbringing of adolescents are revealed. The typology and manifestations of difficult upbringing of adolescents are characterized. The specifics of application of technology of diagnostics of difficult teenagers are considered. It was found that the main methods of diagnosing difficult upbringing of students are conversation, observation, various methods by which you can determine the individual characteristics of the adolescent, his attitude to others and to himself, the level of social development and type of difficult upbringing and more. Technologies of prevention and correction of manifestations of difficult upbringing in adolescents are analyzed. This made it possible to carry out a theoretical generalization of the features of socio-pedagogical work with difficult adolescents in the social and educational environment of the family and secondary school. The activities of the Centre for Educational Support for Mothers in Berezniki Secondary School No. 2 are described. uk_UA
dc.subject важковиховуваність uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject важковиховувані підлітки uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject difficult upbringing uk_UA
dc.subject teenagers uk_UA
dc.subject difficult upbringing teenagers uk_UA
dc.subject diagnosis uk_UA
dc.subject prevention uk_UA
dc.subject correction uk_UA
dc.title СПЕЦИФІКА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ВАЖКОВИХОВУВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ uk_UA
dc.title.alternative The specifics of socio-pedagogical work with difficult adolescents uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account