DSpace Repository

РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ПРЕДМЕТА

Show simple item record

dc.contributor.author Скорнякова, В. О.
dc.date.accessioned 2021-06-30T10:27:36Z
dc.date.available 2021-06-30T10:27:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/14191
dc.description Скорнякова, В. О. Реалізація компетентнісного підходу у навчанні математики учнів початкової школи у змісті навчального матеріалу з предмета = Realization of the competence approach in the mathematics education of primary school in the content of the studying material on a subject : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Скорнякова ; наук. керівник к.п.н. доц. І. М. Раєвська ; Міністерство освіти і науки України; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний ф-т, Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2021. – 32 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі на основі психолого-педагогічної літератури та освітянських нормативних документів розкрито поняття компетентнісного підходу в освіті, виокремлено його структурні компоненти. Автор дослідив особливості моделювання освітнього середовища початкової школи на засадах компетентнісного підходу, виокремив ключові компетентності у змісті підруч¬ників з математики для початкової школи. На основі аналізу типів, видів, вимог до побудови компетентнісно-орієнтованих завдань розроблено завдання з математики для початкової школи. In the work on the basis of psychological and pedagogical literature and educational normative documents the concept of competence approach in education is revealed, its structural components are singled out. The author explored the features of modeling the educational environment of primary school on the basis of the competency approach, identified the principles of selecting the content of textbooks in mathematics, identified key competencies in the content of mathematics textbooks for primary school. Based on the analysis of types, types, requirements for the construction of competency-oriented tasks, mathematics problems for primary school have been developed. uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject компетенція uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject зміст освіти uk_UA
dc.subject математика uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject competence approach uk_UA
dc.subject content of education uk_UA
dc.subject mathematics uk_UA
dc.subject primary school uk_UA
dc.title РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ПРЕДМЕТА uk_UA
dc.title.alternative Realization of the competence approach in the mathematics education of primary school in the content of the studying material on a subject uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account