DSpace Repository

ВПЛИВ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ НА ЇХ ШКІЛЬНУ АДАПТАЦІЮ

Show simple item record

dc.contributor.author Могіш, В. С.
dc.date.accessioned 2021-06-25T06:56:06Z
dc.date.available 2021-06-25T06:56:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/14110
dc.description Могіш, В. С. Вплив рівня сформованості ціннісно-мотиваційної структури особистості підлітків на їх шкільну адаптацію = Influence of the formation level of the adolescents' value-motivational structure on their school adaptation : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. С. Могіш ; наук. керівник д-р.психол.н., проф. В. І. Шебанова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Факультет психології, історії та соціології, Кафедра психології. – Херсон : ХДУ, 2021. – 58 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто співвідношення рівнів сформованості ціннісно-мотиваційної структури особистості підлітків і особливості адаптованості учнів в умовах навчально-виховного процесу. Виокремлені головні характеристики ціннісно-мотиваційної сфери школярів підліткового віку, що характеризуються різними типами адаптаційного процесу. Встановлено, що переважна частина підлітків адаптивного типу поведінки характеризується високим рівнем саморегуляції. Натомість, досліджувані підлітки дезадаптивного типу характеризуються середнім та низьким рівнями саморегуляції поведінки. The qualification work considers the ratio of the levels of formation of the value-motivational structure of the personality of adolescents and the peculiarities of the adaptability of students in the educational process. The main characteristics of the value-motivational sphere of adolescent schoolchildren, characterized by different types of adaptation process are highlighted. It is established that the vast majority of adolescents of adaptive behaviour are characterized by a high level of self-regulation. Instead the studied adolescents of maladaptive type are characterized by medium and low levels of self-regulation of behaviour. uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject ціннісно-мотиваційна структура uk_UA
dc.subject personality uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject value-motivational structure uk_UA
dc.title ВПЛИВ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ НА ЇХ ШКІЛЬНУ АДАПТАЦІЮ uk_UA
dc.title.alternative Influence of the formation level of the adolescents' value-motivational structure on their school adaptation uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account