DSpace Repository

Ціннісні орієнтації учасників булінгу в шкільному просторі

Show simple item record

dc.contributor.author Кленіна, К. В.
dc.date.accessioned 2021-06-23T07:20:07Z
dc.date.available 2021-06-23T07:20:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/14054
dc.description Кленіна, К. В. Ціннісні орієнтації учасників булінгу в шкільному просторі / К. В. Кленіна ; наук. керівник д. психол. н., професор І. С. Попович ; Міністерство освіти і науки України // Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук у 2020/2021 навчальному році у галузі «Педагогічна та вікова психологія». – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. – 48 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність. У наш час проблема цькування у шкільному просторі загострюється і набирає все більших обертів. Розвиток та реалізація індивідуального потенціалу дитини в школі можливі тільки в умовах захищеності, поваги та психологічного комфорту. Ціннісні орієнтації відіграють важливу роль в регуляції поведінки. Діагностика і вплив на ціннісні орієнтири дадуть змогу коректувати поведінку учасників булінгу. Визначено мету наукової роботи, як емпіричне дослідження ціннісних орієнтацій учасників булінгу в шкільному просторі; розробка програми психологічного тренінгу для профілактики булінгу серед суб’єктів шкільного простору. Для досягнення поставленої мети використано теоретичні (аналізування, синтезування, узагальнення та систематизація наукової літератури з теми) та емпіричні методи дослідження. Обробку отриманих даних здійснено за допомогою програми «SPSS» v. 23.0. Наукова новизна полягає у визначенні важливої передумови булінгу – злиття двох просторів: шкільного та медіа. Встановлено, що для активних учасників булінгу (булери, жертви, спостерігачі, які намагалися допомагати жертві) провідною є гедоністична та споживацька орієнтація, яка виявляється у прагненні до задоволення, гарного проведення часу, відпочинку. Розроблено і апробовано психологічний тренінг профілактики булінгу серед суб’єктів шкільного простору. Визначено, що для жертв та свідків, які їм допомагали, превалюючою ціннісною орієнтацією є допомога та милосердя до інших, для булера – високий соціальний статус та управління людьми. Студентську наукову роботу апробовано на міжнародній конференції, основні результати дослідження відображено в чотирьох одноосібних публікаціях, одна з яких фахова. Результати впроваджено в освітній процес ЗВО (дві довідки про впровадження). uk_UA
dc.title Ціннісні орієнтації учасників булінгу в шкільному просторі uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account