В кваліфікаційній роботі проаналізовано науково-методичну літературу з порушеної проблеми; важливу увагу приділено вивченню елементів синтаксису в початковій школі. Зазначено, що основною одиницею розвитку мовлення є ...
У роботі обґрунтовано методику розвитку монологічного мовлення дошкільників за технологією сюжетоскладання, розкрито специфіку монологу як виду мовленнєвої діяльності; з’ясовано сутність колективного сюжетоскладання в ...
У роботі обґрунтовано проблему розвитку операцій цілеутворення у висловлюваннях старших дошкільників за допомогою фотозйомки. На основі аналізу першоджерел розкрито педагогічний сенс цілеутворення. Виявлено сутність ...
Актуальність дослідження пізнавальної діяльності дітей на соціально-педагогічному рівні визначається сучасним соціальним замовленням суспільства на випускника дошкільного освітнього закладу, яке стосується не вимог до ...
У роботі ми з’ясували, що творча особистість має здібності, де під здібностями ми розуміємо «психічні властивості людської особистості, що виявляються у її цілеспрямованій діяльності і зумовлюють її успіх». Творчі здібності ...
У роботі охарактеризовано пізнавальні процеси молодших школярів, встановлена роль самостійної роботи у активізації пізнавальної діяльності молодшого школяра, визначено шляхи активізації пізнавальної діяльності молодших ...
Обгрунтовано структуру, зміст, організаційні форми пізнавального середовища як умови формування логіко-математичних понять у старших дошкільників. Проаналізовано теоретико-методологічні засади проблеми дослідження. Виокремлено ...
У роботі за допомогою науково-методичного матеріалу досліджувались методи та прийоми удосконалення культури мовлення учнів початкової освіти під час вивчення частин мови. Перший розділ дослідження присвячено теоретичним ...
У роботі досліджено особливості розвитку формувань аудіативних умінь учнів 3 класів засобами інформаційно-комунікаційними технологіями. Розкрито зміст, визначальні риси та напрями аудіювання, а також фактори формуваня ...
У роботі обґрунтовано методичну систему формування геометричних уявлень у дітей молодшого шкільного віку, проаналізовано програми з математики щодо наявності геометричного матеріалу, проведено психолого-педагогічний аналіз ...
У роботі за допомогою педагогічного експерименту досліджувались рівні розвитку та формування громадянської асертивності в початковій школі. Перший розділ дослідження присвячено теоретичним основам процесу формування ...
У роботі за допомогою педагогічного спостереження, експерименту та опитування досліджувалося формування громадянської компетентності учнів початкової школи в процесі колективної взаємодії, проаналізовано основні види форм ...
Робота виконана згідно з науково-дослідною темою кафедри теорії та методики дошкільної та початкової освіти Херсонського державного університету: «Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності сучасного ...
У будь –якому суспільстві,побудованому на гуманістичних і демократичних засадах, здоров’я є вищою цінністю, найважливішим надбанням держави. Насамперед це стосується здоров’я дитини. Проблема формування основ здорового ...
В кваліфікаційній роботі проаналізовано науково-методичну літературу з порушеної проблеми; визначено поняття «економічна культура дошкільників» і складові цього феномену; обгрунтовано зміст, форми і засоби діяльності ...
У роботі за допомогою методів та прийомів досліджувались формування знань молодших школярів про різноманітність рослинного світу, проаналізовано дидактичні особливості навчального предмету та систему знань про природу. ...
У роботі за допомогою педагогічного експерименту досліджувались сучасні ефективні форми та методи роботи для формування комунікативно-мовленнєвих умінь під час вивчення речення і тексту в початковій освіті. Перший розділ ...
У контексті сучасних освітніх концепцій, в умовах глобалізації суспільства й соціально-економічних реформ в Україні початкова освіта будується на принципах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів. Володіння ...
У роботі здійснено аналіз особливостей використання й розуміння лексики дітьми; з’ясовано специфіку кругів Луллія як освітнього засобу; розкрито методику виявлення сформованості лексичної компетенції дітей середнього ...