DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ

Show simple item record

dc.contributor.author Бурак, В. Г.
dc.contributor.author Burak, V. H.
dc.date.accessioned 2021-06-01T06:09:17Z
dc.date.available 2021-06-01T06:09:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/13939
dc.description Бурак В. Г. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи в сучасних економічних умовах. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Вип. 35. Том 1. С. 276–282. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи в сучасних економічних умовах. Досліджено, що сфера обслуговування якнайтісніше пов’язана з різноманітними галузями економіки й соціального розвитку, а тому нині зазнає кардинальних змін. Зазначено, що в умовах обмежувально-карантинних заходів, викликаних пандемією COVID-19, найбільшого негативного впливу серед сфер економічної діяльності зазнає саме готельно-ресторанний бізнес. Визначено в результаті опрацювання науково-педагогічної літератури низку суперечностей сучасного вітчизняного економічного розвитку, зокрема між зростанням вимог роботодавців до рівня фахової компетентності майбутніх фахівців та нерозробленістю теоретичних основ їхньої професійної підготовки, об’єктивною вимогою ринку праці в якісно модернізованій професійній підготовці та невідповідністю методичних основ для забезпечення ефективності освітнього процесу. Сформульовано практичні висновки, пропозиції для здійснення більш якісного освітнього процесу: необхідність модернізації баз практик студентів завдяки створенню освітньо-виробничих кластерів; залучення до викладання фахових дисциплін авторитетних практиків-працівників сфери обслуговування; підвищення рівня цифрової компетентності викладачів, систематичне оновлення навчальних і методичних матеріалів, розвиток інформаційної культури учасників навчально-пізнавальної діяльності; забезпечення технічним обладнанням, набуття вмінь використовувати сучасні інформаційні технології для навчання та зв’язку між клієнтами готельно-ресторанних підприємств і обслуговуючим персоналом; організація здорового харчування подорожуючих людей, сучасні технологічні новинки приготування страв, особливості модернізації різних стилів, форм і методів обслуговування; сучасні системи безпеки клієнтів і працівників підприємств сфери послуг; працевлаштування випускників, практика з подальшим працевлаштуванням у кращих (успішних) структурах туризму і готельно-ресторанних господарствах. The article analyzes features of professional training of future specialists in hotel and restaurant business in modern economic conditions. It has been studied that service sector is most closely connected with various branches of economy and social development, and therefore is undergoing radical changes. It is noted that in conditions of restrictive quarantine measures caused by the COVID-19 pandemic, hotel and restaurant business has the greatest negative impact among the spheres of economic activity. A number of contradictions of modern domestic economic development have been determined as a result of tackling scientific and pedagogical literature, in particular between the growth of employers’ requirements for the level of future specialists’ professional competence and undeveloped theoretical bases of their professional training, objective requirements of labor market in a qualitatively modernized training and inconsistency of methodological bases to ensure the effectiveness of the educational process. Practical conclusions, offers for realization of better educational process are formulated: necessity of modernization of student practice bases due to creation of educational and industrial clusters; involvement of authoritative service workers in teaching of professional disciplines; increasing the level of teachers’ digital competence, systematic updating of educational and methodical materials, development of information culture of educational and cognitive activity participants; technical equipment provision, acquisition of skills to use modern information technologies for training and communication between clients of hotel and restaurant enterprises and staff; providing healthy diet for travelers, modern technological innovations in cooking, special features of different styles modernization, forms and methods of service; modern security systems for customers and employees of service enterprises; employment of graduates, practice with further employment in the best (successful) structures of travel, hotel and restaurant industry. uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject майбутні фахівці uk_UA
dc.subject готельно-ресторанна справа uk_UA
dc.subject professional training uk_UA
dc.subject future specialists uk_UA
dc.subject hotel and restaurant business uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ uk_UA
dc.title.alternative SPECIAL ASPECTS OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE SPECIALISTS IN HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS IN MODERN ECONOMIC CONDITIONS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет бізнесу і права
    Кафедра галузевого права. Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. Кафедра економіки, менеджменту та адміністрування. Кафедра публічного та міжнародного права і правоохоронної діяльності. Кафедра фінансів, обліку та підприємництва.

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account